AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #1 Skrevet 11. februar 2012 Stjeling i seg selv er jo idioti, og jeg ser ned på folk som stjeler, (bortsett de i fattige land som gjør det for å overleve da). Jeg har en kronisk sykdom og har vært en del på sykehus pga. operasjoner. Jeg opplever at nesten ingen av TV-ene på rommene på sykehusene har fjernkontroll. Hvorfor? Fordi folk stjeler fjernkontroller fra soverommene, sier sykepleierne. Fjernkontroller er visst en av de tingene som flest pasienter tar med seg hjem etter endt opphold på sykehuset. Hvorfor stjeler folk en enkelt, brukt fjernkontroll fra et SYKEHUS??? Jeg forstår det bare ikke. Har dere ikke fjernkontroll selv? Dere tjener vel ikke så voldsomt på å selge den heller. Sykehustruser blir også frastjålet sier sykepleierne, fordi de er så behagelige. Hvorfor i all verden stjeler folk brukte truser (selv om de blir kokt og vasket godt)??? Jeg forstår virkelig ikke hvor verden er på vei. Hvorfor stjeler folk? Det er mye jeg ønsker meg som jeg ikke har råd til, men jeg stjeler da ikke av den grunn. På Elixia der jeg trener stjeler folk sko og andre ting i hytt og pine. Hvilke mennesker er det som stjeler? Og hvordan har dere samvittighet nok til å gjøre det? Gjør dere det bare for å være kjipe? 1
yes2yes Skrevet 11. februar 2012 #2 Skrevet 11. februar 2012 Noen mennesker synes det er tilfredstillende å ta ting de vet de ikke burde, mens andre kanskje har en veldig høy terskel for når noe kan regnes som 'ufin stjeling'. Jeg har verken lyst eller behov for å stjele, og ikke har jeg særlig til samvittighet som tåler det i etterkant heller. 2
Gjest Tirkes Skrevet 11. februar 2012 #3 Skrevet 11. februar 2012 Kranglet med en venninne om dette etter at vi delte hotellrom og hun ville stjele håndklær. Argumentet hennes var at "De har bakt inn i prisen at vi tar såper og håndklær. Jeg vil bare ha det jeg har betalt for." Utrolig tåpelig innstilling, utrolig nok stjeler hun ikke bestikk på resturant. Aner ikke hvorfor folk gjør det. Noen er sikkert som min teite venninne, og tror de har rett/lov til det, andre gjør det bare fordi de kan.
Gjest Bobler Skrevet 11. februar 2012 #4 Skrevet 11. februar 2012 Folk er dumme, rett og slett. Hadde en gang en kunde som stjal en undulat. Fuglen avslørte han på vei ut da. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå