Gå til innhold

Akutt forstoppelse.

Fremhevede innlegg

Gjest anonym 21
Skrevet

Hei

Jeg våknet opp idag og måtte på do, men avføringen er så hard/treg at jeg rett og slett ikke klarte å gå på do. Jeg fikk jo helt panikk og det hele var utrolig ubehagelig. Hva bør jeg gjøre? Har lest litt på nettet at man bør spise svisker osv, men vil det hjelpe i mitt tilfelle? Jeg må jo på do jeg bare får det ikke ut. Dette er heller ikke noe jeg sliter med til vanlig, har opplevd treg avføring før, men ikke så ille at det har vært noe problem..

Husker heller ikke sist jeg var på do, men pleier å gå på do sånn 4-7 ganger i uken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har sikkert fått i deg for lite væske i tillegg. Prøv og drikke en del vann og evnt oppsøk et apotek. Det kan du få kjøpt en olje du blander med vann. Spør de som jobber der.Den pleier og virke rimelig fort og er grei for magen slik at du ikke får kramper. Vil ikke anbefale avføringspiller når magen er så hard. kan være at de på aptoteket mener du på ta et miniklyster for å få du det du har i tarmen nå slik at det letter på trykket. Dette er ikke vanskelig og gjøre selv.

Skrevet

Ja jeg var jo ute på byen igår så vil tro kroppen var ganske dehydrert. Nå rakk jeg uheldigvis ikke apoteket, stod at det var åpent til 19.00 men selvfølgelig hadde de endret åpningstider. Så andre tips motas gjerne, så får jeg eventuelt dra på apoteket imorgen, men samme hva jeg drikker, spiser osv påvirker vel ikke det det som allerede er i tarmen eller?

Skrevet

Prøv oxytarm plomme, d får du tak i på de fleste helsekostforretninger.. D fungerer så bra at om du tar en når du legger deg om kvelden, må du løpe på dass når d er på tide å stå opp om morgenen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...