Gå til innhold

Gutter; Hva er greien med han fyren her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Han har sagt han er forelsket i meg

- Men at han "ikke er ute etter noe forhold"

- han ønsker å treffe meg når jeg er hjemme igjen (er ute og reiser)

- han har sagt at vi kan treffe andre folk om vi vil (men vil helst ikke at vi forteller hverandre om det)

- det kan gå en hel dag uten at han ringer

- men så ringer han nesten hver dag.

- han liker ikke at jeg skriver 'kosemeldinger' på FB-veggen hans.... men min FB-vegg er nedrent av hans kommentarer/likes og 'kosemeldinger' (sånne små hint/ord som er litt internt, ikke noe 'klissete' greier - men fortsatt...)

...what's up with that?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Driver han med noe rus-greier?

• Liker 4
Skrevet

Han holder deg på gress til noe bedre dukker opp/han vil ha noen å pule på/holde på med en liten stund, for moro skyld.

• Liker 6
Skrevet

Driver han med noe rus-greier?

hahaha!

:skratte:

Nei. Hvordan det?

Skrevet

Fordi han høres litt "jo-jo" ut, følelsesmessig.

Uansett. Virker lite strukturert, og har inntrykket at han ikke helt vet hva han vil.

Dump.

• Liker 1
Skrevet

Fordi han høres litt "jo-jo" ut, følelsesmessig.

Uansett. Virker lite strukturert, og har inntrykket at han ikke helt vet hva han vil.

Dump.

jepp.

et ikke hva han vil, leker med deg(selv om han ikke gjør det for å være slem). Ta en alvorsprat med han, og si: vær en mann og bestem deg!

Ellers dumper du han, og mover on. Ikke kast bort tiden din på en emosjonelt umoden mann...eller gutt.

• Liker 2
Skrevet

Han holder deg på gress til noe bedre dukker opp/han vil ha noen å pule på/holde på med en liten stund, for moro skyld.

Ja. Tanken streifet meg.

Men - siden jeg reiser mye noe som gjør at vi treffes veldig sjeldent; hvorfor legge å mye effort på meg, med meldinger/ringe/legge ut som følelsene sine for meg/o.s.v, når han har mange andre jenter å velge mellom (han er det man kan kalle 'populær', så det er ikke noe stress for han i det hele tatt å finne seg noen bedre enn meg, og onen som er mye mer tilgjengelig, anytime).

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Been there, done that. Tro meg, det er ikke noe du vil ha.

"Ikke klar for et forhold" er som oftest kode for at han ikke ønsker å slippe deg før han har funnet noen andre som kan ta plassen din.

• Liker 5
Skrevet

Been there, done that. Tro meg, det er ikke noe du vil ha.

"Ikke klar for et forhold" er som oftest kode for at han ikke ønsker å slippe deg før han har funnet noen andre som kan ta plassen din.

Jeg har ingen 'plass' helt enda, utenom som en flørt...han har egentlig ikke noe spesielt å hente her hos meg som han ikke kan få hos noen andre.

Merkelig.

Samtidig har han forsikret meg om at han ikke er den typen til å holde på med flere samtidig, eller sette meg på 'vent' og lignende.

Jeg blir litt :huh::blink: av hele fyren.

Skrevet

Tror du skal lete lenge før du finner en fyr som innrømmer at han holder på med flere samtidig. Jeg er ganske sikker på at du blir double timet. Er veldig likt slik jeg holdt på selv.

• Liker 6
Skrevet

Tror du skal lete lenge før du finner en fyr som innrømmer at han holder på med flere samtidig. Jeg er ganske sikker på at du blir double timet. Er veldig likt slik jeg holdt på selv.

Double timet?

Skrevet

Han sier at han er forelsket i deg og at han vil treffe deg for at du skal føle at han er din, og tro at han bare holder på med deg. Men så sier han at han ikke er ute etter noe forhold for at han selv ikke skal få så dårlig samvittighet når han ligger med andre damer. Derfor liker han heller ikke at du skriver kosemeldinger på facebook, for da kan de andre damene han puler se det og tro at han er i forhold og da vil ikke de pule han lenger.

Typisk player-type :Gjesp:

• Liker 10
Skrevet

Double timet?

Fler på hånden.

Skrevet

Åhh. Vært med en sånn fyr før. Gosh, de sårer deg. Player-typen.

Sier masse fine ting til deg, for å "holde på deg" (at han er forelska i deg og vil møte deg når du kommer hjem), men forklarer klart og tydelig hvor det står hen med forhold (det at han ikke vil ha forhold og at dere kan møte andre).

Og det med FB-greiene syntes jeg er veldig mistenkelig. Mest sannsynlig vil han fortelle verden rundt deg at dere flørter, men verden rundt han skal ikke få vite at han er opptatt.

Kan også være at han er usikker av seg... hva han selv vil. Men det med fb-greiene bare forklarte alt.

• Liker 3
Skrevet

- Han har sagt han er forelsket i meg

- Men at han "ikke er ute etter noe forhold"

- han ønsker å treffe meg når jeg er hjemme igjen (er ute og reiser)

- han har sagt at vi kan treffe andre folk om vi vil (men vil helst ikke at vi forteller hverandre om det)

- det kan gå en hel dag uten at han ringer

- men så ringer han nesten hver dag.

- han liker ikke at jeg skriver 'kosemeldinger' på FB-veggen hans.... men min FB-vegg er nedrent av hans kommentarer/likes og 'kosemeldinger' (sånne små hint/ord som er litt internt, ikke noe 'klissete' greier - men fortsatt...)

...what's up with that?

Han er ute etter fordelene uten å måtte betale for det.

• Liker 3
Skrevet

This.

Skrevet

Hvorfor skjer dette meg?

Jeg prøver glemme han. Prøver omgås andre mennesker; venner/andre gutter. Selv om jeg holder på å dø inni meg.

Så ringer han igjen, og forteller meg at han savner meg. Og jeg klarer ikke la være å smile når jeg hører stemmen hans. Og jeg blir så happy. Der og da.

Og jeg er tilbake igjen akkurat der jeg startet.

Skrevet

Hvorfor skjer dette meg?

Jeg prøver glemme han. Prøver omgås andre mennesker; venner/andre gutter. Selv om jeg holder på å dø inni meg.

Så ringer han igjen, og forteller meg at han savner meg. Og jeg klarer ikke la være å smile når jeg hører stemmen hans. Og jeg blir så happy. Der og da.

Og jeg er tilbake igjen akkurat der jeg startet.

Fordi du tillater det.

• Liker 2
Skrevet

Fordi du tillater det.

Men han gir meg det håpet.

Det jævla håpet.

Jeg er så redd for å gi slipp, for jeg tenker enn hvis han faktisk liker meg? Og jeg gjør en stor tabbe ved å kutte han helt ut sånn helt uten videre?

Jeg kan ikke tvinge han til å inngå et forhold med meg på et så tidlig stadie som jeg og han er på nå - det kan alle si seg enige i.

Men er det noe som helst jeg kan kreve av han nå? Sånn, ting jeg kan si rett ut til han?

Skrevet

Men han gir meg det håpet.

Det jævla håpet.

Jeg er så redd for å gi slipp, for jeg tenker enn hvis han faktisk liker meg? Og jeg gjør en stor tabbe ved å kutte han helt ut sånn helt uten videre?

Jeg kan ikke tvinge han til å inngå et forhold med meg på et så tidlig stadie som jeg og han er på nå - det kan alle si seg enige i.

Men er det noe som helst jeg kan kreve av han nå? Sånn, ting jeg kan si rett ut til han?

Du kan kreve at han begynner å vise deg interesse. Og at dere har kontakt daglig.

Er han ikke interessert i det så gi faen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...