Flanør Skrevet 29. februar 2012 #41 Skrevet 29. februar 2012 Hva er det med menn og skjegg...? Det slår ALDRI feil. Hver gang jeg dater noen eller føler at jeg har god kontakt og kjemi med en fyr så sparer han til SKJEGG!! Ikke stort langt geiteskjegg, men et litt mer velstelt og/eller bustete skjegg. Anyway: Jeg fordrar ikke skjegg uansett.... Men det ødelegger selvfølgelig ikke for følelsene mine. Jeg bare lurer...For det her kan umulig være tilfeldig. Det her skjer med ALLE jeg dater. Finnes det damer som trigger menn til å innbille seg at de må ha skjegg for å få bedre sjans på henne...? I såfall hvilke type damer er det som får skjegebusen frem i dere menn? Han jeg dater nå har jeg ikke ligget med (vi har datet i fire måneder). Men jeg er såpass interessert i han og vi har en vannvittig kjemi, så jeg tror at jeg er klar for å gå videre nå i helgen. Han er overklar. De andre datene lå jeg heller ikke med, før jeg skjønte at ting var mer seriøst mellom oss. Kan det teoretisk sett være slik at menn tror at skjegg= sex?? Vet at spørsmålene er teite, men det her undrer meg. Hva føler en mann som har skjegg? Føler å seg mer voksen og mer som en alfamale? Er så lei av å møte skjeggløse menn som da forandrer seg til å bli stikkende piggsvin. Og etterhvert senere til den litt mykere skjeggevarianten. Prøver enkelte menn å rett og slett provosere, ved å se reaksjonen på hvordan han ser ut på late og svært ubarberte dager??? Det der er nemlig for meg like turn of på meg som det damedater med ustelt hår og joggebukser under datingprosessen, kan være for menn. Menn og skjegg. Hva er greia med det? Du burde heller ha gitt dem kred for å ha holdt ut med ei luremus i månedsvis i stedet for å disse dem for å anlegge skjegg.
Flanør Skrevet 29. februar 2012 #42 Skrevet 29. februar 2012 En mann med skjegg er en MANN med stor M! Det finnes ingen MENN med stor M. Den omtalen der er pinlig og du bør snarest legge den bort. Har du hørt om KVINNER med stor K kanskje? Ikke det nei. Så da finnes det ikke MENN heller. Det finnes bare menn. 1
Flanør Skrevet 29. februar 2012 #43 Skrevet 29. februar 2012 jeg er 22 og vis det kommer et barnefjes av en mann bort til meg er jeg ikke veldig entusiastisk....MEN n¨år det kommer en skikkelig kjekkas med skjegg å greier da er jeg solgt hehehe <3 skjegg <3 Barnefjes? Du er jo bare barnet selv, så hva forventer du?
Gjest .-L-. Skrevet 29. februar 2012 #44 Skrevet 29. februar 2012 Med meg skjer det fordi eg ikkje gidder å ta det Kanskje han føler at han har det på kroken og at han ikkje trenger å stelle kjegget sitt hver gang lengre.
Gjest .-L-. Skrevet 29. februar 2012 #45 Skrevet 29. februar 2012 (endret) Er så lei av å møte skjeggløse menn som da forandrer seg til å bli stikkende piggsvin. Og etterhvert senere til den litt mykere skjeggevarianten. Prøver enkelte menn å rett og slett provosere, ved å se reaksjonen på hvordan han ser ut på late og svært ubarberte dager??? Vi tenker seriøst ikkje over det , må jo ikkje ha teori på 10 sider om hvorfor jeg ikke tar sjegget. Jeg gidder ikkje fordi jeg er lat. Endret 29. februar 2012 av .-L-. 1
Gjest tancos Skrevet 29. februar 2012 #47 Skrevet 29. februar 2012 Jeg har sjegg fordi jeg føler meg bedre med deg. Skjuler antydningene til dobbelthake, ikke fordi jentene skal like meg. Ikke for å provosere.
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #48 Skrevet 29. februar 2012 Der har vi tråden min, jo... Vil bare oppdatere og si at han hadde skjegg fordi det var kaldt. Enkelt og greit. I dag har jeg faktisk avsluttet alt som heter dating med han. Han hadde mange sider ved seg som var mye verre enn det å ha skjegg for å si det sånn. 2
Spiralis Skrevet 29. februar 2012 #49 Skrevet 29. februar 2012 Har jeg vært sjeggete en stund så er det deilig å være nyhøvlet og glatt i ansiktet. Når jeg først er nybarbert så pleier jeg å bruke maskinen om morgenen noen dager/uker så blir jeg litt sløv noen dager og sjegget har blitt litt for langt. Da lugger maskinen og jeg lar det heller vokse. Så begynner jeg å tenke at jeg burde barbere meg snart...og det tenker jeg en uke eller to. Så en dag får jeg ånden og finner fram høvelen. Trives godt nybarbert, med 3-dagers og 3 ukers. Har ingen ting med damer å gjøre. Det har ingen ting med å føle seg mandig å gjøre. Det er bare slik jeg er som mann og det får verden bare forholde seg til. Skal noen dame få skjegget av eller på meg så koster det sex. 2
Rofl Skrevet 29. februar 2012 #50 Skrevet 29. februar 2012 Haha. For en tråd. Jeg har det fordi jeg er lat og det vokser ganske fort. Får høre at jeg kler det så da er det vel ikke så gale men er nesten aldri glattbarbert mer fordi jeg ikke er noe stor fan av det og da må det barberes hver eneste dag om det skal holde seg
Mango Skrevet 2. mars 2012 #51 Skrevet 2. mars 2012 Jeg foretrekker kjæresten min med 3-4 dagers skjegg. Han kler det bare så uuutrolig godt!
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 2. mars 2012 #52 Skrevet 2. mars 2012 ingenting er som å bli "raspa" med skjegg på ryggen når eg står i "doggy"posisjon...
Spiralis Skrevet 2. mars 2012 #53 Skrevet 2. mars 2012 ingenting er som å bli "raspa" med skjegg på ryggen når eg står i "doggy"posisjon... VOFF! 1
Gjest Bella111 Skrevet 2. mars 2012 #54 Skrevet 2. mars 2012 Barnefjes? Du er jo bare barnet selv, så hva forventer du? jeg er ung ja.men jeg liker ikke menn som ser ut som de er så vidt fylt 18. jeg liker mannfolk med skjegg å jeg foretrekker at de er eldre enn meg. ser ikke noe problematikk i det. jeg liker skjegg:)
Flanør Skrevet 2. mars 2012 #55 Skrevet 2. mars 2012 jeg er ung ja.men jeg liker ikke menn som ser ut som de er så vidt fylt 18. jeg liker mannfolk med skjegg å jeg foretrekker at de er eldre enn meg. ser ikke noe problematikk i det. jeg liker skjegg:) Det jeg mente er at du er ikke i posisjon til å snakke nedsettende om unge gutter da du bare er barnet selv. Du kan godt foretrekke eldre menn, men du kan ikke tillate deg å snakke stygt om unge gutter.
Sophia Skrevet 2. mars 2012 #56 Skrevet 2. mars 2012 (endret) Aah skjegg <3 Endret 2. mars 2012 av Naive 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå