Gå til innhold

Skjeggete menn

Fremhevede innlegg

Gjest Corto Maltese
Skrevet (endret)

Er det noe jeg faktisk gir blaffen i så er det om kvinner liker om jeg har skjegg eller ikke

Jeg har skjegg fordi jeg trives med det. Om noen kvinner ikke liker det så er ikke det noe jeg bryr meg om.

Vet at spørsmålene er teite, men det her undrer meg. Hva føler en mann som har skjegg? Føler å seg mer voksen og mer som en alfamale?

Nei jeg føler ikke mer voksen eller mer som en alfamle fordi jeg har skjegg. Jeg bare liker og ha det det er den eneste grunnen jeg trives med skjegg og det er faktisk det eneste som teller at man trives med det ikke hva andre måtte mene.

Endret av Corto Maltese
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Skjegg klør og er upraktisk.

Det stikker visstnok også ;) hehe

mitt skjegg klør aldri....

• Liker 2
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

aaa, elskar menn men skjegg :rodmer:

Gjest Katten.
Skrevet

Variasjon er nøkkelen til livet - for mange.

Når man er glattbarbert lenge nok, så er det godt med litt skjegg.

• Liker 1
Skrevet

Noen er finest uten, andre med og enda andre med ogeller uten. :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Hva er det med menn og skjegg...? Det slår ALDRI feil. Hver gang jeg dater noen eller føler at jeg har god kontakt og kjemi med en fyr så sparer han til SKJEGG!! Ikke stort langt geiteskjegg, men et litt mer velstelt og/eller bustete skjegg. Anyway: Jeg fordrar ikke skjegg uansett.... :( Men det ødelegger selvfølgelig ikke for følelsene mine.

Jeg bare lurer...For det her kan umulig være tilfeldig. Det her skjer med ALLE jeg dater. Finnes det damer som trigger menn til å innbille seg at de må ha skjegg for å få bedre sjans på henne...? I såfall hvilke type damer er det som får skjegebusen frem i dere menn?

Han jeg dater nå har jeg ikke ligget med (vi har datet i fire måneder). Men jeg er såpass interessert i han og vi har en vannvittig kjemi, så jeg tror at jeg er klar for å gå videre nå i helgen. Han er overklar.

De andre datene lå jeg heller ikke med, før jeg skjønte at ting var mer seriøst mellom oss. Kan det teoretisk sett være slik at menn tror at skjegg= sex??

Vet at spørsmålene er teite, men det her undrer meg. Hva føler en mann som har skjegg? Føler å seg mer voksen og mer som en alfamale?

Er så lei av å møte skjeggløse menn som da forandrer seg til å bli stikkende piggsvin. Og etterhvert senere til den litt mykere skjeggevarianten. Prøver enkelte menn å rett og slett provosere, ved å se reaksjonen på hvordan han ser ut på late og svært ubarberte dager???

Det der er nemlig for meg like turn of på meg som det damedater med ustelt hår og joggebukser under datingprosessen, kan være for menn. Menn og skjegg. Hva er greia med det?

Skjegg er digg.

• Liker 2
Skrevet

mitt skjegg klør aldri....

Heldig du da! Jeg syns det klør over alt i dette helvetes kalde og tørre været!

Skrevet (endret)

æsj

Endret av ohlala
Skrevet

Skjegg er den siste forsvarslinjen mot kvinnfolk som hele tiden vil forme og forandre menn til noe de egentlig ikke vil ha.

• Liker 1
Skrevet

En mann med skjegg er en MANN med stor M! :rodmer:

Mykt skjegg er :rodmer:

:jepp:

han har veldig mykt skjegg, savner Mannen min nå.. :rodmer:

Men jeg er ikke så stor fan av bart, som jeg er av skjegg da.

Skrevet

Skjegg er den siste forsvarslinjen mot kvinnfolk som hele tiden vil forme og forandre menn til noe de egentlig ikke vil ha.

Og hårete legger er kvinner forsvarslinje mot menn som vil forme og forandre kvinner til underdanige, mindreverdige, hjelpesløse sexleketøy og hushjelper. :D

Makes sense. Hår er kraftige saker. :gjeiper:

• Liker 5
Skrevet

Takk for mange morsomme svar :hoho: Men hva blir konklusjonen, da? :vetikke: Noen som har lyst til å prøve seg på det?

At skjegg er digg og hvorvidt det klør og ikke klør, forklarer ikke helt det jeg lurer på. Kan også føye til at min siste date er en jeg har kjent til i to år. Og han har ikke hatt skjegg noen gang når jeg har truffet han ellers. Har også fått mange bilder av han før. Mens nå når han dater meg, ja da spretter skegget frem både på bilder og ellers... :unsure:

Skrevet

Takk for mange morsomme svar :hoho: Men hva blir konklusjonen, da? :vetikke: Noen som har lyst til å prøve seg på det?

At skjegg er digg og hvorvidt det klør og ikke klør, forklarer ikke helt det jeg lurer på. Kan også føye til at min siste date er en jeg har kjent til i to år. Og han har ikke hatt skjegg noen gang når jeg har truffet han ellers. Har også fått mange bilder av han før. Mens nå når han dater meg, ja da spretter skegget frem både på bilder og ellers... :unsure:

Konklusjonen må bli at du sier til han at du ikke liker skjegg.

Skrevet

Konklusjonen må bli at du sier til han at du ikke liker skjegg.

Og hva med HANS (og andre daters) filosofi om å plutselig våkne opp en dag og bestemme seg for å bli skjeggete etter at man har begynt å date en dame, da?

Kan også føye til at i det sistnevnte tilfelle, så kler han de faktisk, men jeg er litt usikker på om dette bare er et "latskapsskjegg" eller ei. I og med at han slik jeg har sett det foreløbig ikke barberer seg under mot halsen.

Skrevet

De andre datene lå jeg heller ikke med, før jeg skjønte at ting var mer seriøst mellom oss. Kan det teoretisk sett være slik at menn tror at skjegg= sex??

Hahah, må bare le litt av den konklusjonen du kom med der.

Hva med å ta det opp på en humoristisk måte at du ikke er så veldig happy i mannfolk med skjegg?

Skrevet

Og hva med HANS (og andre daters) filosofi om å plutselig våkne opp en dag og bestemme seg for å bli skjeggete etter at man har begynt å date en dame, da?

Kan også føye til at i det sistnevnte tilfelle, så kler han de faktisk, men jeg er litt usikker på om dette bare er et "latskapsskjegg" eller ei. I og med at han slik jeg har sett det foreløbig ikke barberer seg under mot halsen.

Tja, de fleste anstrenger seg nok en god del mer i starten. Det må man aldri se bort ifra.

Høres litt tidlig ut å gi seg allerede i en date-fase, men folk er forskjellige.

Skrevet

Har litt skjegg har hatt det i mange år nu. Vet om eit par arbeids kollegaer som var ute på byen og dei tilbrakte heile kvelden på å peke ut og gjøre narr av menn med skjegg.

Det som er litt artig med det er...da dei sa det...hadde jeg skjegg vekst. Nå lar jeg ike det gro som julenissen ei heller er det 3 dager. Så jeg sa jeg har skjegg, ?? har du??. Var litt rart var som om, om jeg hadde skjegg betydde det ingenting eller dei ikke la merke til det. Men om ute på byen med noe asiatiske jenter og noenlunde opp i årene var det stygt.

Nå er no skjegg mannens kosmetiske agenskap. gjøre haka større, se mer mandig og vis ut.

Over the course of history, men with facial hair have been ascribed various attributes such as wisdom, sexual virility, masculinity, or a higher status; although beards may also be perceived to be associated with a lack of general cleanliness and a loss of refinement.

Gjest SemperFi
Skrevet

Det er et ork å barbere seg hver dag da.

1-2 dager uten barbering så er det er, vi kan ikke noe får det

+ at det er SYKT kaldt nå på denne tiden uten.

• 3 uker senere...
Gjest Bella111
Skrevet

jeg er 22 og vis det kommer et barnefjes av en mann bort til meg er jeg ikke veldig entusiastisk....MEN n¨år det kommer en skikkelig kjekkas med skjegg å greier da er jeg solgt :) hehehe <3 skjegg <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...