AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #1 Skrevet 11. februar 2012 Hva er det med menn og skjegg...? Det slår ALDRI feil. Hver gang jeg dater noen eller føler at jeg har god kontakt og kjemi med en fyr så sparer han til SKJEGG!! Ikke stort langt geiteskjegg, men et litt mer velstelt og/eller bustete skjegg. Anyway: Jeg fordrar ikke skjegg uansett.... Men det ødelegger selvfølgelig ikke for følelsene mine. Jeg bare lurer...For det her kan umulig være tilfeldig. Det her skjer med ALLE jeg dater. Finnes det damer som trigger menn til å innbille seg at de må ha skjegg for å få bedre sjans på henne...? I såfall hvilke type damer er det som får skjegebusen frem i dere menn? Han jeg dater nå har jeg ikke ligget med (vi har datet i fire måneder). Men jeg er såpass interessert i han og vi har en vannvittig kjemi, så jeg tror at jeg er klar for å gå videre nå i helgen. Han er overklar. De andre datene lå jeg heller ikke med, før jeg skjønte at ting var mer seriøst mellom oss. Kan det teoretisk sett være slik at menn tror at skjegg= sex?? Vet at spørsmålene er teite, men det her undrer meg. Hva føler en mann som har skjegg? Føler å seg mer voksen og mer som en alfamale? Er så lei av å møte skjeggløse menn som da forandrer seg til å bli stikkende piggsvin. Og etterhvert senere til den litt mykere skjeggevarianten. Prøver enkelte menn å rett og slett provosere, ved å se reaksjonen på hvordan han ser ut på late og svært ubarberte dager??? Det der er nemlig for meg like turn of på meg som det damedater med ustelt hår og joggebukser under datingprosessen, kan være for menn. Menn og skjegg. Hva er greia med det? 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #2 Skrevet 11. februar 2012 Er det forresten flere av dere damer som opplever det samme som meg? Hilsen TS.
katinkatinka Skrevet 11. februar 2012 #3 Skrevet 11. februar 2012 Det er da opplagt; Siden du ikke vil ligge med disse mennene må anlegge skjegg for å føle seg macho igjen. De regner vel med at du skal legge til hvor utrolig alfahannete de er og hive deg rett på rygg umiddelbart. Er personlig veldig fan av skjegg, jeg. 3-dagers skjegg, siden det er omtrent så lang tid det går før jeg ikke klarer holde meg lenger.
Reaper Skrevet 11. februar 2012 #4 Skrevet 11. februar 2012 (endret) Skjegg må til i et feminisert samfunn. Bra gjort å prøve å fremstille skjegg som provoserende, herregud... Endret 11. februar 2012 av Reaper 8
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #5 Skrevet 11. februar 2012 Selv har jeg truffet langt fler menn uten skjegg, enn med... For min del utgjør det ikke noen spesielt stor forskjell.. hvorvidt man barberer seg i ansiktet har ikke så mye å si for hvor "mann" man er, i mine øyne. Noen menn kler skjegg, andre gjør det ikke. Man må bare håpe mannen selv forstår hva han ser best ut med. (Eller gi ham et hint, om man er dristig nok til det. ) 1
Auroressa Skrevet 11. februar 2012 #6 Skrevet 11. februar 2012 En mann med skjegg er en MANN med stor M! 12
Gjest Tirkes Skrevet 11. februar 2012 #7 Skrevet 11. februar 2012 De tvinger hårene frem med ren og skjær viljekraft for å tvinge deg i kne. Jeg tror det er like bevisst provokativt gjort som at jenter har mensen kun for å være vanskelige. Har du forsøkt å ytre et hint om at du liker en glatt hake og overleppe? Du vet, gutter og mannfolk er de reneste guder for oss stakkarslige jenter - men tanker kan de ikke lese ennå. 2
Mr.Omg Skrevet 11. februar 2012 #9 Skrevet 11. februar 2012 Skjegg kommer i mange varianter og er mannens måte å vise seg fram, pynte seg på osv. Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg føler meg litt mer mann med skjegg (vi har ikke noen bedre skjegge-smiley)
Steinar40 Skrevet 11. februar 2012 #10 Skrevet 11. februar 2012 Skjegg klør og er upraktisk. Det stikker visstnok også hehe
Gjest BamseB Skrevet 11. februar 2012 #11 Skrevet 11. februar 2012 "Skjegg har ødelagt mang enn kjekk kar" Sitat fra ei gammel burugle her i bygda 5
Gjest Glenfarclas Skrevet 11. februar 2012 #13 Skrevet 11. februar 2012 Skjegg i ulike varianter er vel på vei inn igjen? Ikke nødvendigvis for å leke alfahann, men for å pynte seg litt eller følge en viss stil (mer som et smykke eller noe).
smilo Skrevet 11. februar 2012 #14 Skrevet 11. februar 2012 Skjegg er Men det må være så langt at det ikke stikker. 1
Gjest Chloè Skrevet 11. februar 2012 #15 Skrevet 11. februar 2012 Tror det er noe der ja. Selv hater jeg skjegg (snakker ikke om 3-dagers) , men husker jeg HATA når x min bestemte seg for å få en. Jeg spurte på en snill og sjarmerende måte om han kunne ta den vekk , men neida, DA skulle han hvertfall ha den
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #17 Skrevet 11. februar 2012 Menn tror at damer liker skjegg. Jeg var sammen med en som hadde skjegg en gang og jeg husker at han sa "Kvinnfolka liker dette, vet du" og strøyk seg over skjegget. :gjeiper: Jeg var aldri noe spesielt begeistra for det.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #18 Skrevet 11. februar 2012 Menn tror at damer liker skjegg. Jeg var sammen med en som hadde skjegg en gang og jeg husker at han sa "Kvinnfolka liker dette, vet du" og strøyk seg over skjegget. :gjeiper: Jeg var aldri noe spesielt begeistra for det. Mange damer liker faktisk skjegg, det er ikke bare noe menn tror. 2
Gjest Raindrops Skrevet 11. februar 2012 #19 Skrevet 11. februar 2012 Jeg tror det er like bevisst provokativt gjort som at jenter har mensen kun for å være vanskelige.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #20 Skrevet 11. februar 2012 Mange damer liker faktisk skjegg, det er ikke bare noe menn tror. Langtfra alle. Hvis man ikke har draget så er det ikke noe hokus hokus å gro seg et skjegg så kommer damene løpende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå