AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #21 Skrevet 11. februar 2012 Herre... at hvis DU faktisk er interessert, da tenker du faktisk ikke tanken at hvis HAN faktisk er interessert, så tar HAN kontakt. Fordi DU er interessert, og da tenker du kun på at DU tar kontakt. Og du GJØR det. Var det vanskelig? Høres veldig "kastrert" ut. Skal du ha ham til å be om unnskyldning for hver gang han støter seg inn i deg med den onde mannepenisen sin, også? Om vi vil ha snille menn, er det galt. Om vi vil ha "tøffinger", er det galt. Du blir jo aldri fornøyd du, vesle sutrete gubbe. Takk og pris for at det ikke er deg vi må forsøke å gjøre til lags, for da hadde det vel aldri blitt noe på oss. Kan du ikke gå og leke med tissen din, male huset, mate katta eller gjøre noe annet nyttig i stedet for å sitte her på Kvinneguiden hele dagen og spy ut all din patetiske bitterhet? Liker de ikke og jakte litt da? Om en mann ikke takler at du tar kontakt med han fordi det frarøver ham muligheten til å "jakte", og om du personlig ikke trives med å sitte på hendene og vente på at han skal komme og ta deg, er dere neppe noen match. At menn blir skremt av damer som tør å ta initivativet er en myte. Kun usikre menn lar seg vippe av pinnen for slikt. 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #22 Skrevet 11. februar 2012 Om vi vil ha snille menn, er det galt. Om vi vil ha "tøffinger", er det galt. Du blir jo aldri fornøyd du, vesle sutrete gubbe. Takk og pris for at det ikke er deg vi må forsøke å gjøre til lags, for da hadde det vel aldri blitt noe på oss. Kan du ikke gå og leke med tissen din, male huset, mate katta eller gjøre noe annet nyttig i stedet for å sitte her på Kvinneguiden hele dagen og spy ut all din patetiske bitterhet? Om en mann ikke takler at du tar kontakt med han fordi det frarøver ham muligheten til å "jakte", og om du personlig ikke trives med å sitte på hendene og vente på at han skal komme og ta deg, er dere neppe noen match. At menn blir skremt av damer som tør å ta initivativet er en myte. Kun usikre menn lar seg vippe av pinnen for slikt. Virker som om du har mye peiling:) se han så og si hver dag da,derfor tror jeg skal se det an, tenkte å spille på utseendet når det blir litt varmere... han forteller alt mulig om seg selv så han må jo like å prate hvertfall.
Harmonics Skrevet 11. februar 2012 #23 Skrevet 11. februar 2012 Kan du ikke gå og leke med tissen din, male huset, mate katta eller gjøre noe annet nyttig i stedet for å sitte her på Kvinneguiden hele dagen og spy ut all din patetiske bitterhet? Er du tolv år i hodet ditt idag?
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #24 Skrevet 11. februar 2012 Virker som om du har mye peiling:) se han så og si hver dag da,derfor tror jeg skal se det an, tenkte å spille på utseendet når det blir litt varmere... han forteller alt mulig om seg selv så han må jo like å prate hvertfall. Go get him! :D Bare pass på å ikke vente for lenge/være for tilbakeholden med oppmerksomhet og prat, slik at ikke han blir for usikker.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #25 Skrevet 11. februar 2012 Go get him! :D Bare pass på å ikke vente for lenge/være for tilbakeholden med oppmerksomhet og prat, slik at ikke han blir for usikker. Hallo, din tøffing! jeg vet ingenting, kan ikke bare spille gjøk heller, regner med ting faller naturlig hvis det er noe
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #26 Skrevet 11. februar 2012 Go get him! :D Bare pass på å ikke vente for lenge/være for tilbakeholden med oppmerksomhet og prat, slik at ikke han blir for usikker. For øvrig så virker du veeeeeeeeeeldig kuul makan til hyggelige mennesker man kan treffe på her inne
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #27 Skrevet 11. februar 2012 For øvrig så virker du veeeeeeeeeeldig kuul makan til hyggelige mennesker man kan treffe på her inne Haha, "kul" fordi man gir folk gode råd? Jeg forsøker bare å hjelpe... Men om du føler deg mer komfortabel med å følge feigheten og sitte og vente på å lykken skal falle i fanget ditt, deg om det. Synes innleggene dine blir mer og mer sarkastiske, så noe sier meg at du faktisk virkelig trenger råd i å omgås folk. 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #28 Skrevet 11. februar 2012 Haha, "kul" fordi man gir folk gode råd? Jeg forsøker bare å hjelpe... Men om du føler deg mer komfortabel med å følge feigheten og sitte og vente på å lykken skal falle i fanget ditt, deg om det. Synes innleggene dine blir mer og mer sarkastiske, så noe sier meg at du faktisk virkelig trenger råd i å omgås folk. Ja, det stemmer trenger masse gode råd, har ikke peiling på hvordan omgås folk
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #29 Skrevet 11. februar 2012 Lurer på om jeg har for høye krav og om slike egentlig eksisterer? Vil finne en som skiller seg ut, har ett tvers i gjennom godt hjerte og er snill som natten er lang,og det uten og være dumsnill. Denne mannen er ikke på byen hver helg,han er ikke selvopptatt men mer reflektert, fornøyd med det han har og vet at livet kan være skjørt. Han har ikke facebook profil, knapt nok på en datingside, men da er det som regel uten bilde. Han har ikke hatt mange partnere, og er vel heller den forsiktige typen. Finnes det slike? Ja slike finnes, dog i mindretall. Han finnes garantert. Du har bare ikke funnet han ennå. Mulig du ikke har observert godt nok ?
Egenskap Skrevet 12. februar 2012 #30 Skrevet 12. februar 2012 Lurer på om jeg har for høye krav og om slike egentlig eksisterer? Vil finne en som skiller seg ut, har ett tvers i gjennom godt hjerte og er snill som natten er lang,og det uten og være dumsnill. Denne mannen er ikke på byen hver helg,han er ikke selvopptatt men mer reflektert, fornøyd med det han har og vet at livet kan være skjørt. Han har ikke facebook profil, knapt nok på en datingside, men da er det som regel uten bilde. Han har ikke hatt mange partnere, og er vel heller den forsiktige typen. Finnes det slike? Jeg sa det til henne, uten at jeg hadde direkte snakket med henne før, du er ei utrolig vakker. Jeg så henne en gang tidligere på farten et år forut, denne gang tok jeg motet da jeg igjen så henne å sa nettopp det. Hun smilte og tok imot det. Vi gikk til vært vårt hold, ikke har jeg sett henne senere. Kanskje hun husker meg neste gang vi kommer i møte?
PrimoFanten Skrevet 12. februar 2012 #31 Skrevet 12. februar 2012 Lurer på om jeg har for høye krav og om slike egentlig eksisterer? Vil finne en som skiller seg ut, har ett tvers i gjennom godt hjerte og er snill som natten er lang,og det uten og være dumsnill. Denne mannen er ikke på byen hver helg,han er ikke selvopptatt men mer reflektert, fornøyd med det han har og vet at livet kan være skjørt. Han har ikke facebook profil, knapt nok på en datingside, men da er det som regel uten bilde. Han har ikke hatt mange partnere, og er vel heller den forsiktige typen. Finnes det slike? Kunne ikke la være å svare her nå ...det er videre ikke noe jeg vil kunne si som vil få deg overbevist om at mannen bak denne teksten føler seg nokså truffet i dine beskrivende preferanser... ...jeg vet hva jeg står for, klarer meg uten facebook, trenger aldri bekreftelse på mitt kjønn gjennom byturer, ei heller eksistere gjennom andre. Men vet du hva? ...det drar ikke damer :gjeiper:
Steinar40 Skrevet 12. februar 2012 #32 Skrevet 12. februar 2012 Lurer på om jeg har for høye krav og om slike egentlig eksisterer? Vil finne en som skiller seg ut, har ett tvers i gjennom godt hjerte og er snill som natten er lang,og det uten og være dumsnill. Denne mannen er ikke på byen hver helg,han er ikke selvopptatt men mer reflektert, fornøyd med det han har og vet at livet kan være skjørt. Han har ikke facebook profil, knapt nok på en datingside, men da er det som regel uten bilde. Han har ikke hatt mange partnere, og er vel heller den forsiktige typen. Finnes det slike? Det finnes sikkert noen. Men det er nok mere unntaket enn regelen. Og dermed vanskeligere å finne. Dessuten spørs det på hvilken aldersgruppe du leter etter. En mann under 30 år med alle disse egenskapene blir nok rimelig håpløst å finne i praksis, tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #33 Skrevet 12. februar 2012 Kunne ikke la være å svare her nå ...det er videre ikke noe jeg vil kunne si som vil få deg overbevist om at mannen bak denne teksten føler seg nokså truffet i dine beskrivende preferanser... ...jeg vet hva jeg står for, klarer meg uten facebook, trenger aldri bekreftelse på mitt kjønn gjennom byturer, ei heller eksistere gjennom andre. Men vet du hva? ...det drar ikke damer :gjeiper: Det drar meg, og jeg er en skikkelig dame;) legg igjen mail adessen din så blir vi kjent:)
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #34 Skrevet 12. februar 2012 Det finnes sikkert noen. Men det er nok mere unntaket enn regelen. Og dermed vanskeligere å finne. Dessuten spørs det på hvilken aldersgruppe du leter etter. En mann under 30 år med alle disse egenskapene blir nok rimelig håpløst å finne i praksis, tenker jeg. Over 30
Steinar40 Skrevet 12. februar 2012 #35 Skrevet 12. februar 2012 Over 30 Tror du skal få slite med å finne noen som ikke er på facebook. De fleste jeg vet om av godt voksne folk (over 40/50) er på facebook. Det kommer rimelig sikkert av at de har barn. Du bør med andre ord se etter en som ikke har barn. Hvis du ikke har barn selv.
aliata Skrevet 12. februar 2012 #36 Skrevet 12. februar 2012 JA! Han finnes! Jeg fant akkurat han du beskriver to uker etter at jeg hadde bestemt meg for å slutte å lete.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #37 Skrevet 12. februar 2012 Det finnes sikkert noen. Men det er nok mere unntaket enn regelen. Og dermed vanskeligere å finne. Dessuten spørs det på hvilken aldersgruppe du leter etter. En mann under 30 år med alle disse egenskapene blir nok rimelig håpløst å finne i praksis, tenker jeg. Absolutt ikke, man må bare lete på de riktige stedene. Mange av dem gjemmer seg på nettet, i kriker og kroker man vanligvis ikke går for å finne menn.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #38 Skrevet 12. februar 2012 Absolutt ikke, man må bare lete på de riktige stedene. Mange av dem gjemmer seg på nettet, i kriker og kroker man vanligvis ikke går for å finne menn. Den tror jeg på Har ikke lett på noen år da, så tenkte jeg skulle se hva som rørte seg der ute, trenger da noen tips: hvordan blir jeg en god flørter? er det ok at jeg er litt følelsesmessig hard på veien? spiller en del ( så lenge bare hovedfokus er og bli kjent, ikke for å være kjip, heller varsom ) det skal mye til å få meg, jeg er vant til å få det som jeg vil og det har blitt min store feil..
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #39 Skrevet 12. februar 2012 Den tror jeg på Har ikke lett på noen år da, så tenkte jeg skulle se hva som rørte seg der ute, trenger da noen tips: hvordan blir jeg en god flørter? er det ok at jeg er litt følelsesmessig hard på veien? spiller en del ( så lenge bare hovedfokus er og bli kjent, ikke for å være kjip, heller varsom ) det skal mye til å få meg, jeg er vant til å få det som jeg vil og det har blitt min store feil.. Jeg har truffet en mann som er slik TS beskriver, og siden han er en såpass åpen, ærlig og snill person, forsøker å være like god tilbake. Dvs, ingen spill, ingen "hard to get"-fakter, ingen urimelige krav - bare åpenhet og ærlighet. En del menn ser igjennom slike mind games, og misliker det. Andre igjen klarer ikke å se igjennom det, men usikkerheten som oppstår hos dem når dama virker tvilende og tilbakeholden kan være nok til at de selv blir tvilende, og at de trekker seg unna. Selv ønsker jeg meg full ærlighet og åpenhet i et forhold, og da tenker jeg det er like greit å spille med åpne kort helt fra starten av. Det er en forferdelig klisjé blitt, men noen ganger er det faktisk greit å "være seg selv". Om man av natur er litt tilbakeholden og forsiktig, ja så er man det. Men da bør man kanskje opplyse om det, slik at han ikke tolker det feil og tror du rett og slett ikke er interessert. Man vil alltid risikere å bli såret i situasjoner som dette. Det er umulig å helgardere seg mot å bli avvist og såret når man forsøker å finne kjærligheten. Ta en sjanse, legg ned våpnene og skjoldene og bare hopp i det. 1
PrimoFanten Skrevet 12. februar 2012 #40 Skrevet 12. februar 2012 Det drar meg, og jeg er en skikkelig dame;) legg igjen mail adessen din så blir vi kjent:) haha, ok kan sende meg en PM :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå