Gå til innhold

Hva om han jeg ser etter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg har for høye krav og om slike egentlig eksisterer?

Vil finne en som skiller seg ut, har ett tvers i gjennom godt hjerte og er snill som natten er lang,og det uten og være dumsnill.

Denne mannen er ikke på byen hver helg,han er ikke selvopptatt men mer reflektert, fornøyd med det han har og vet at livet kan være skjørt.

Han har ikke facebook profil, knapt nok på en datingside, men da er det som regel uten bilde.

Han har ikke hatt mange partnere, og er vel heller den forsiktige typen.

Finnes det slike?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal han ikke ha Facebook-profil? :klo:

• Liker 2
Skrevet

Ja, vi finnes, men det er laaaangt mellom oss!

Lykke til i din leting :)

Skrevet

Finnes det slike?

Jeg hadde høye tanker om hvordan drømmejenta mi skulle være. Jeg tenkte at "hvis hun bare har noen av disse egenskapene så vil hun være helt fantastisk". Når jeg fant henne var hun alt jeg hadde drømt om og enda mer dertil. At på til var hun så mye mer perfekt enn noe jeg noensinne ville ha kunnet drømme om. Hun fikk mine fantasier til å blekne. Enda mer fantastisk var at hun var virkelig.

Du finner han en dag. Da lurer du ikke lenger. Da vet du. :)

Skrevet

Ja, vi finnes, men det er laaaangt mellom oss!

Lykke til i din leting :)

Hvorfor er det laaaaangt mellom slike?

Skrevet

Jeg hadde høye tanker om hvordan drømmejenta mi skulle være. Jeg tenkte at "hvis hun bare har noen av disse egenskapene så vil hun være helt fantastisk". Når jeg fant henne var hun alt jeg hadde drømt om og enda mer dertil. At på til var hun så mye mer perfekt enn noe jeg noensinne ville ha kunnet drømme om. Hun fikk mine fantasier til å blekne. Enda mer fantastisk var at hun var virkelig.

Du finner han en dag. Da lurer du ikke lenger. Da vet du. :)

Merker man det er fort og er det likt for damer og menn?

Skrevet

...

Finnes det slike?

Jepp.

Og de er godt gift med kone og masse barn i dønn stabile forhold, alle som en.

Skulle ha funnet dem tidligere, og bare akseptert at dem kan være litt feite og halvskalla og nerdete og alt for glad i cola.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har nettopp funnet en slik. Han oppfyller alle "kravene" på listen din. Fant ham i et online dataspill, faktisk.

Ikke er han feit eller skalla, ikke er han for glad i Cola, og ikke har han vært i noe forhold på godt over et år.

Men nerdete - ja, det er han. Og jeg digger det. :D

Så ja, de finnes. Men siden de - som du selv ønsker - skal være vanskelige å finne, må man nok ha litt flaks for å snuble over en.

Skrevet

Jeg har nettopp funnet en slik. Han oppfyller alle "kravene" på listen din. Fant ham i et online dataspill, faktisk.

I eller på? ;)

Skrevet

Ikke er han feit eller skalla, ikke er han for glad i Cola, og ikke har han vært i noe forhold på godt over et år.

Men nerdete - ja, det er han. Og jeg digger det. :D

Så ja, de finnes. Men siden de - som du selv ønsker - skal være vanskelige å finne, må man nok ha litt flaks for å snuble over en.

Jeg har snublet over en, men om jeg skal tørre og gjøre noe med det, det vet jeg ikke. Han forteller mye om seg selv, så jeg vet en del, men ikke navnet...

er det ikke slik at hvis de virkelig liker deg så tar de kontakt? han her tar bare kontakt når ingen ser det :sjenert:

Skrevet

er det ikke slik at hvis de virkelig liker deg så tar de kontakt?

Stemmer det, og det slår begge veier vettu.

Skrevet

Vil finne en som skiller seg ut, har ett tvers i gjennom godt hjerte og er snill som natten er lang,og det uten og være dumsnill.

Denne mannen er ikke på byen hver helg,han er ikke selvopptatt men mer reflektert, fornøyd med det han har og vet at livet kan være skjørt.

Han har ikke facebook profil, knapt nok på en datingside, men da er det som regel uten bilde.

Han har ikke hatt mange partnere, og er vel heller den forsiktige typen.

Finnes det slike?

Ja, men jeg har facebook. Men jeg bruker den så og si bare i jobb sammenheng.

Hva mener du med "skiller seg ut" egentlig?

Skrevet

Jeg har snublet over en, men om jeg skal tørre og gjøre noe med det, det vet jeg ikke. Han forteller mye om seg selv, så jeg vet en del, men ikke navnet...

er det ikke slik at hvis de virkelig liker deg så tar de kontakt? han her tar bare kontakt når ingen ser det :sjenert:

Spør hvorfor han kun tar kontakt når ingen ser det. Og når du vil høre fra ham, ta kontakt.

Vi kvinner må bli litt flinkere til å gå og ta det vi vil ha, og ordne opp i ting. De gamle tradisjonelle oppfatningene om at kvinner skal sitte stille og pent og vente til Prins Charming ramler ned i fanget vårt helt av seg selv ble ikke utviklet med tanke på å sikre kvinners lykke. :)

Skrevet

Stemmer det, og det slår begge veier vettu.

hva mener du?

Skrevet

Ja, men jeg har facebook. Men jeg bruker den så og si bare i jobb sammenheng.

Hva mener du med "skiller seg ut" egentlig?

de har en spesiell type god utstråling, som regel snille øyne med dypt blikk :rodmer:

• Liker 1
Skrevet (endret)

hva mener du?

Herre... at hvis DU faktisk er interessert, da tenker du faktisk ikke tanken at hvis HAN faktisk er interessert, så tar HAN kontakt.

Fordi DU er interessert, og da tenker du kun på at DU tar kontakt.

Og du GJØR det.

Var det vanskelig?

de har en spesiell type god utstråling, som regel snille øyne med dypt blikk :rodmer:

Høres veldig "kastrert" ut.

Skal du ha ham til å be om unnskyldning for hver gang han støter seg inn i deg med den onde mannepenisen sin, også?

Endret av Harmonics
  • Liker 1
Skrevet

Spør hvorfor han kun tar kontakt når ingen ser det. Og når du vil høre fra ham, ta kontakt.

Vi kvinner må bli litt flinkere til å gå og ta det vi vil ha, og ordne opp i ting. De gamle tradisjonelle oppfatningene om at kvinner skal sitte stille og pent og vente til Prins Charming ramler ned i fanget vårt helt av seg selv ble ikke utviklet med tanke på å sikre kvinners lykke. :)

Liker de ikke og jakte litt da?

Skrevet

Herre... at hvis DU faktisk er interessert, da tenker du faktisk ikke tanken at hvis HAN faktisk er interessert, så tar HAN kontakt.

Og du GJØR det.

Var det vanskelig?

Jeg kommer aldri til å ta kontakt, tør ikke.

Skrevet (endret)

Liker de ikke og jakte litt da?

De gjør de nok, men de liker ikke passive mennesker som gjør seg overdrevent kostbare.

Jeg kommer aldri til å ta kontakt, tør ikke.

Forever alone.

Endret av Harmonics
Skrevet

Og du GJØR det.

Var det vanskelig?

Høres veldig "kastrert" ut.

Skal du ha ham til å be om unnskyldning for hver gang han støter seg inn i deg med den onde mannepenisen sin, også?

? hva er det du snakker om? :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...