AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #1 Skrevet 11. februar 2012 Jeg og forloveden har nå vært i et langdistanseforhold i flere mnd. grunnet jobb. Vi har ikke hatt sjansen til å sees enda, noe som er ufattelig tungt! Det ringes, tekstes og skypes hver dag så det hjelper i hvert fall litt. Har veldig lyst til å prøve ut telefonsex, men vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem. Hva skal man si? skal man snakke om hva man selv gjør? hva den andre skal gjøre med seg selv? nei, huff jeg aner ikke. Hvordan fungerer det rett og slett? er det noen som har hatt telefonsex som kanskje vil dele erfaringer? Blir det ikke litt flauhet før/etter? Hvordan avslutter dere? Kanskje dere til og med vil gi tips til hva man kan si? - All innspill takkes med en STOR takk !
Harmony Skrevet 11. februar 2012 #2 Skrevet 11. februar 2012 Jeg og typen er også i langdistanseforhold, og vi har telefonsex en sjelden gang. Vi pleier å få i gang dirtypraten ved å være litt sånn type "Jeg har på meg noe utrolig sexy akkurat nå.." etc. Den andre parten tar lett hintet da. Så kan man bare fortsette telefonsexen ved å si hvor du tar på deg og hva du skulle likt han gjør med deg nå. Litt stønning hvis det faller seg naturlig, og ikke minst innlevelse. Så når dere har kommet så er det i grunn ikke noe spesiell slutt, bare gjør det dere føler mest for å si. Jeg og typen pleier bare å si at vi har så lyst på hverandre nå og at det var skikkelig deilig med en orgasme. Håper det hjalp deg litt.
Gjest NozMonster Skrevet 11. februar 2012 #3 Skrevet 11. februar 2012 jeg synes harmony hadde et godt forslag til å starte med, og så tror jeg at det kanskje blir best om du ikke planlegger så nøye hva du skal si, men heller satser på at samtalen faller seg naturlig. du bør ikke virke usikker i stemmen på det du sier ihvertfall- bare si rett ut at du er så kåt og har skikkelig lyst til å ... ( det du måtte ønske) , det kan jo forøvrig være en bra start det også
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #4 Skrevet 11. februar 2012 TS her, tusen takk for svar begge to! Det hjalp faktisk litt ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå