Gå til innhold

Baker du til morsdag og valentines?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva skal du bake til morsdagen, og hva skal du bake til valentines day??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke bestemt meg for hva jeg skal lage ennå, men til morsdagen tror jeg det blir enten cupcakes, gulrotkake eller brownies med mascarponekrem (den Anne Holt laget på 4-stjerners middag) :)

Skrevet

hadde jeg ikke vært alene hjemme på valentines så hadde jeg baka :) neste bakeplan er gulerot muffins :D

morsdagen, blir det ikke baka heller. moren min fortjener ikke no kake.

Skrevet

Hva skal du bake til morsdagen, og hva skal du bake til valentines day??

Seriøst?

Morsdag er vel den ene gangen jeg forventer at noen baker noe til meg, ikke at jeg skal fikse, ordne og bake som alltid :ler:

Jeg tipper jeg får en liten, skjev sjokoladekake bakt med kjærlighet av mine barn :) Bedre kan det ikke bli!

Hvis jeg hadde vært yngre og det hadde vært naturlig å lage noe til min mor, så hadde jeg antagelig også lagd noe med sjokolade. En enkel fondant, kanskje.

Valentine gir jeg enda mer beng i, jeg venter fremdeles på at min mann skal finne på noe bitte lite, og fram til han gjør det skal jeg jaffal ikke slave på kjøkkenet for å lage kake! Hehe.

Skrevet

Jeg skal lage sjokoladekake å gi både til mamma og mammaen til samboeren min :)

Skrevet

Jeg har ingen mor å bake til, men det kan være jeg baker litt til meg selv. Kanskje boller, det er noe av det beste jeg vet. Vi får se.

:heks:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...