Gjest gjesten Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 Heihei! Har hatt mensen nå i 16 dager og dette er veldig unormalt for meg da jeg alltid har fått den på samme tid og den har vart opptil 6-7 dager. Har gått stabilt på p-piller, men da jeg skulle hoppe over mens i januar fikk jeg mensen som normalt, men den har vart nå i 16 dager. Først var fargen på blødningen rødbrun, så rød, og nå er den lys rosa og det er lite blødning. Har ikke vært på legen enda fordi jeg ikke har fått legetime før neste uke en gang, men dette bekymrer meg litt. Kan det være infeksjon, eller hormonene som er i ubalanse? Takker for alle svar!
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #2 Skrevet 10. februar 2012 Har du fortsatt å ta piller? Hvis ja, prøv å ta en pillefri pause på ei uke, så kanskje du får "blødd fra deg". Når du da starter på nytt pillebrett igjen, kan det hende du får orden på sakene igjen. Noen ganger blir det tull i syklusen når man hopper over pillefri.
Athene Skrevet 11. februar 2012 #3 Skrevet 11. februar 2012 Det er spotting, og ikke mens du opplever. Og det skyldes nok at kroppen ikke har fått pause for å blø ferdig. Dersom man hopper over mensen og går rett på neste pillebrett, og likevel begynner å spotte/blø, bør man ta syv pillefrie dager og ha en skikkelig blødning. Om ikke risikerer man det du nå opplever, at kroppen fortsetter å spotte helt til du tar pille pause.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå