AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 litt pinlig spørsmål her.. har kjøpt analdusj, og brukte den tidligere i kveld. så mye at det til slutt ble rent. etterpå fikk jeg masse luft i magen, og prompet lenge. jeg var akkurat på do igjen nå. Burde jeg bruke den enda en gang? Trodde det skulle holde seg bra noen timer, men det hjelper jo ikke når jeg må "bommelomme" igjen. Skal ha analsex senere i kveld Hjelp!!!?
Snøvott Skrevet 10. februar 2012 #2 Skrevet 10. februar 2012 Må sjekke synet mitt, klikka meg inn her fordi jeg trodde det stod noe helt annet (og langt mer uskyldig) Av og til gjør det vondt å kunne lese.
Bernardette Skrevet 10. februar 2012 #3 Skrevet 10. februar 2012 Må sjekke synet mitt, klikka meg inn her fordi jeg trodde det stod noe helt annet (og langt mer uskyldig) Av og til gjør det vondt å kunne lese. Det må være mye vondere å være så sårbar at man ikke kan lese om analsex. Hvordan kommer du deg gjennom dagene? 5
Salamandria Skrevet 10. februar 2012 #4 Skrevet 10. februar 2012 Må sjekke synet mitt, klikka meg inn her fordi jeg trodde det stod noe helt annet (og langt mer uskyldig) Av og til gjør det vondt å kunne lese. du er jo på sexforumet da. Slapp av.
Snøvott Skrevet 10. februar 2012 #5 Skrevet 10. februar 2012 du er jo på sexforumet da. Slapp av. Klikka meg inn gjennom "siste innlegg" greia, men jeg lever da enda.
Snøvott Skrevet 10. februar 2012 #6 Skrevet 10. februar 2012 Det må være mye vondere å være så sårbar at man ikke kan lese om analsex. Hvordan kommer du deg gjennom dagene? Det går såvidt, men vanskelig er det. Takket være en god psykolog og mye støtte fra familie og venner greier jeg å takle min aller verste frykt her i livet; å lese om anaalsex.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #7 Skrevet 10. februar 2012 Men ingen som kan svare meg???? TS 4
Gjest Katten. Skrevet 10. februar 2012 #9 Skrevet 10. februar 2012 Om du bommelommer en stund i forveien, skikkelig og grundig - slik at du føler deg ferdigbajset, så trenger du ikke analdusj engang
Rimmern Skrevet 10. februar 2012 #10 Skrevet 10. februar 2012 Hva mener du med at du trodde den skulle vare en stund? Jeg tror du har misforstått hva en analskylling er. Det er ikke noe du gjør i stedet for å drite, og det gjør ikke at det vil ellers ville ha drite om tre timer blir skylt ut med dusjen. Tarmfunksjonen går sin gang helt uavhengig av slikt - det en slik dusj gjør er å skylle den ytterste delen av tarmen for rester som evt. måtte være igjen, eller evt. det ytterste av det som er på vei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå