Gå til innhold

Viktige papirer.

Fremhevede innlegg

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Har dere det i en perm, eller i en safe?

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg har alle rare papirer jeg tror jeg burde spare på i en perm som det står "Viktige ting" på.

Skrevet

I en dokumentmappe i et vanlig skap.

Skrevet

vet ikke hva den dingsen jeg har heter... arkivmappe?

er jo greit å ha sånne ting på en fast plass^^

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Men hadde dere hatt det i en safe om dere hadde hatt en safe, da?

Skrevet

Jeg har alt i en mappe det står "Viktige ting" på, der har jeg også pass o.l.

Hadde jeg hatt safe eller bankboks, ville jeg lagt vitnemålet mitt der, for det får jeg ikke et nytt av hvis jeg mister det.

Skrevet

Alle viktige papirer (vitnemål, vielsesattest osv.) har vi i en bankboks. Hjemme har vi kopier av alt i en perm.

Skrevet

Litt over alt, men jeg har sånn noenlunde system sånn i rotet.

Skrevet

Det har jeg i en perm. Hvis du har en safe, er det sikkert ikke dumt å ha det der.

Skrevet

Jeg har alt i en mappe det står "Viktige ting" på, der har jeg også pass o.l.

Hadde jeg hatt safe eller bankboks, ville jeg lagt vitnemålet mitt der, for det får jeg ikke et nytt av hvis jeg mister det.

Skolene skal vel ta vare på vitnemål så man får kopi hvis man mister det?

Skrevet

Skolene skal vel ta vare på vitnemål så man får kopi hvis man mister det?

Vitnemålet er også elektronisk på nett, så det er nok ingen krise om det blir borte.

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet (endret)

Vitnemålet er også elektronisk på nett, så det er nok ingen krise om det blir borte.

Men man må betale noen hundrelapper. Jeg tror ikke det er alle som har det på nett enda. Jeg tenker som så at om huset ens brenner ned, så er det nok andre ting som også er viktige å bruke pengene på..

Endret av fr21_5ffdsa
Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Det har jeg i en perm. Hvis du har en safe, er det sikkert ikke dumt å ha det der.

Jeg har hatt det i en perm til nå. Men her om dagen kom jeg på at jeg faktisk har en safe. Bare bruker den så sjelden at jeg nesten ikke kommer på at jeg har den. Så jeg tror jeg putter de inni den. Best å være på den sikre siden just in case.

Gjest Silvermist
Skrevet

Har de i en perm, sortet etter hva slags type dokumenter det er.

Skrevet

Har det meste i permer, det viktigste som blir vanskeligere å erstatte (les: mest sentimentale ting) ligger i våpenskapet.

Gjest Silvermist
Skrevet

Har det meste i permer, det viktigste som blir vanskeligere å erstatte (les: mest sentimentale ting) ligger i våpenskapet.

:ninja:

Skrevet

Har slike parpirer i en safe.

Skrevet

Skjøte på huset, vitnemål, verdipapirer osv ligger i bankboksen. Pass og annet som er lett å få tak i har jeg i en mappe her hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...