HeadsVsTails Skrevet 15. februar 2012 #22 Skrevet 15. februar 2012 Hei, TS her Jeg skulle gjerne skrudd av både det ene og det andre, men grunnen til at jeg kjøper en så dyr telefon er jo fordi jeg vil surfe på nett og laste ned smarte apps Så jeg får vel bare slå meg til ro med det at jeg må lade hver kveld/natt, noe må man jo ofre Hvor får man kjøpt slike cover egentlig? Har søkt på nettet men fant ikke mye. Her finnes f.eks. en del utstyr. Og angående batteriet, husk at skjermen drar rimelig mye av batteriet. Så skru ned lysstyrken så mye du klarer. Kan for øvrig se hva som bruker batteriet på innstillinger - programmer - batteribruk.
Gjest Wolfmoon Skrevet 15. februar 2012 #23 Skrevet 15. februar 2012 (endret) Du kan også sette samsung galaxy til å gå i sparemodus når batteriet er lavt, da holdt min relativt lenge med minimal bruk på 10% batterikapasitet. Greit når man må være tilgjengelig men har glemt lader Endret 15. februar 2012 av Wolfmoon
Knøtteliten Skrevet 18. februar 2012 #24 Skrevet 18. februar 2012 Funker det å bruke minnekortet fra Xperia mini på galaxy?
HeadsVsTails Skrevet 18. februar 2012 #25 Skrevet 18. februar 2012 Funker det å bruke minnekortet fra Xperia mini på galaxy? Ja. Begge bruker microSDHC.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå