Gå til innhold

Spm om Samsung Galaxy s2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker å bestille meg telefon. Og tror jeg har bestemt meg for Samsung galaxy x2. Ser den har kommet ut som en av de beste på markedet.

Noen som har erfaringer med denne som de vil dele? :)

Nå er jeg absolutt ikke kjent med touch eller android telefoner. Så det er derfor jeg trenger litt veiledning.

Og hvis jeg går for den, (bestemmer meg i løpet av kvelden forhåpentligvis) hvilken farge ville dere valgt? Sort eller hvit?? :)

Takker for svar ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Vena Cava
Skrevet

HVIT!

eller sort. Blir lei av den hvite etter hvert kanskje...

hmmm. det ble et vanskelig spørsmål.

Skrevet

Hei!

Jeg har selv Samsung galaxy 2, og synes det er en bra tlf. Jeg har selv hatt min siden juli og er forsatt fornøyd!

Er enkel og skjønne om man ikke er så kjent med touch, jeg har selv sort.

Skrevet

Hei!

Jeg har selv Samsung galaxy 2, og synes det er en bra tlf. Jeg har selv hatt min siden juli og er forsatt fornøyd!

Er enkel og skjønne om man ikke er så kjent med touch, jeg har selv sort.

ok. høres bra ut :)

hvordan er levetiden på batteriet? Må man lade den hver kveld om man bruker den gjennomsnittlig mye.....? For hvis den har dårlig batteri orker jeg ikke kjøpe. Det er så irriterende.

:P

hilsen trådstarter

Skrevet

ok. høres bra ut :)

hvordan er levetiden på batteriet? Må man lade den hver kveld om man bruker den gjennomsnittlig mye.....? For hvis den har dårlig batteri orker jeg ikke kjøpe. Det er så irriterende.

:P

hilsen trådstarter

Skal du ha smarttelefon må du nesten regne med å lade den omtrent hver kveld. Har selv S2 (hvit, myyye finere enn svart!), og er superfornøyd. Til og med fått to av vennene mine til å kjøpe samme og de er like fornøyde.

Jeg kjøpte min hvite i september, og batteriet kan holde både to og tre dager, men da med lite bruk.

Skrevet

Hvis man vil ha lengre batteritid så finnes det en extended battery kit til S II. Har dette batteriet selv.

Skrevet

Den er kjempe bra, har den i hvit. Batteriet er ikke så bra, men med tanke på alt det andre som er helt fantastisk så går det helt fint ;)

Skrevet

Jeg er også kjempefornøyd. Jeg har hvit, og synes den er vakker. Stor skjerm, og veier nesten ingenting. :)

Skrevet

Har den i sort og jeg ELSKER den! :) Er nødt å lade den hver kveld, men det må man nesten bare forvente når man bruker den en del.

Skrevet

Telefonen er bra. Batteriet må lades hver kveld. Telefoenen er stor. Synes min gamle Iphone 3GS var MYE bedre, da jeg tydeligvis ikke har så lange fingrer/store hender at jeg klarer bruke S2 med en hand... :P

Skrevet

Jeg har samsung galaxy 1, og den er fortsatt like rask og god etter at jeg har hatt den i over et år. Og toern er vel enda bedre :)

Gjest Vena Cava
Skrevet (endret)

Hvis man vil ha lengre batteritid så finnes det en extended battery kit til S II. Har dette batteriet selv.

åh, fins det? hvordan funker det da?

Endret av Muff.
Gjest Vena Cava
Skrevet (endret)

fins det ingen smarttelefoner som har bedre levetid enn det?

Endret av Muff.
Gjest Vena Cava
Skrevet

Telefonen er bra. Batteriet må lades hver kveld. Telefoenen er stor. Synes min gamle Iphone 3GS var MYE bedre, da jeg tydeligvis ikke har så lange fingrer/store hender at jeg klarer bruke S2 med en hand... :P

hehe da skulle du prøvd samsung galaxy note. Veldig bra telefon ellers, men den er HUGE!!

Skrevet

Har den i hvit, og som andre sier, veldig fornøyd, men kort batteritid.

Skrevet

Jeg har den også, og er veldig fornøyd. Batteriet er som på alle andre smarttelefoner har jeg inntrykk av, hvis du slår av 3G og WIFI, ikke spiller spill og ringer alt for mye, varer den fint i flere dager. Men mye av poenget med en smarttelefon er jo at den kan gjøre mye annet enn sånn basicbruk, og da må man lade hver kveld.

Jeg har hvit, med rosa cover. ;) Drittlei av svarte og grå mobiltelefoner!

Skrevet

Har den i sort, beste mobilen jeg noen gang har hatt. Som alle andre smarttelefoner, så er batteritiden kort, har alltid lader i lommma eller veska.

Litt avhengig av bruken din, så hadde jeg vurdert Galaxy note også.

Skrevet

Last ned swiftkey x pro. Den gar jævli bra ordforslag og fullfører greit med ord. Men du må ha betalversjonen

Skrevet

Jeg har den også, og er veldig fornøyd. Batteriet er som på alle andre smarttelefoner har jeg inntrykk av, hvis du slår av 3G og WIFI, ikke spiller spill og ringer alt for mye, varer den fint i flere dager. Men mye av poenget med en smarttelefon er jo at den kan gjøre mye annet enn sånn basicbruk, og da må man lade hver kveld.

Jeg har hvit, med rosa cover. ;) Drittlei av svarte og grå mobiltelefoner!

Hei, TS her :)

Jeg skulle gjerne skrudd av både det ene og det andre, men grunnen til at jeg kjøper en så dyr telefon er jo fordi jeg vil surfe på nett og laste ned smarte apps :)

Så jeg får vel bare slå meg til ro med det at jeg må lade hver kveld/natt, noe må man jo ofre ;)

Hvor får man kjøpt slike cover egentlig? Har søkt på nettet men fant ikke mye.

Skrevet

Har den i sort, beste mobilen jeg noen gang har hatt. Som alle andre smarttelefoner, så er batteritiden kort, har alltid lader i lommma eller veska.

Litt avhengig av bruken din, så hadde jeg vurdert Galaxy note også.

Hei, og takk for svar :)

jeg har hørt mye mye bra om note, men den er alt for stor for meg. Galaxy er egentlig litt stor den også men ikke mer enn at jeg skal greie å håndtere den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...