Gå til innhold

større pupper med hormontilskudd?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er hormoner som kan gjøre puppene større sant? Jeg vet at det finst i p-piller som jeg har gått på i et halv år, men det har ikke hjelpt puppene å vokse..

Men jeg har hørt at det går ann å få hormontilskudd viss f.eks en 15åring er veldig tynn og veldig lav pga forsinket pubertet??.. Noen som har hørt om det og kan si litt om det??

En annen ting,jeg vet høres dumt ut, kan man sprøyte matolje i puppene? Eller kan må dø av det? Jeg såg på doctors tv og de sa mange ting jenter gjorde for å få større pupper og nevnte det..Så noen må jo ha prøvd det før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er hormoner som kan gjøre puppene større sant? Jeg vet at det finst i p-piller som jeg har gått på i et halv år, men det har ikke hjelpt puppene å vokse..

Men jeg har hørt at det går ann å få hormontilskudd viss f.eks en 15åring er veldig tynn og veldig lav pga forsinket pubertet??.. Noen som har hørt om det og kan si litt om det??

En annen ting,jeg vet høres dumt ut, kan man sprøyte matolje i puppene? Eller kan må dø av det? Jeg såg på doctors tv og de sa mange ting jenter gjorde for å få større pupper og nevnte det..Så noen må jo ha prøvd det før.

Unnskyld meg, men hvor desperat er det mulig å bli? Utifra innlegget ditt, så er du bare 15 år, kroppen trenger litt tid på seg for å utvikle seg fullt ut. Ikke drit deg ut og sprøyt noe høgg inn i kroppen din. Vær så snill, ta tiden til hjelp...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...