Gå til innhold

Erotiske noveller

Fremhevede innlegg

Gjest *dragoon*
Skrevet

Hva er din favoritt av erotiske noveller?

Hvorfor liker du akuratt den så godt?

Håper på å få noen gode tips. :)

(Kom gjerne med flere svar eller gi tips om hele nettsider med gode noveller)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

My First Orgasmby Stacy B

Hvorfor? Det er noe med det at kvinnene er aggressive, frempå, nyter, tar for seg. Jeg synes det høres fint ut, selv om det sikkert skremmer enkelte. :sjenert:

Skrevet

Er anonym her, litt flaut :gjeiper:

Dette er en av mine favoritter:

http://www.literotica.com/s/hunted-1

Den er på engelsk, så man bør være flink i språket, men sinnsykt bra. Handler om ufrivillig sex da, så kanskje ikke noe for alle. Men sinnsykt sexy om man tenner litt på røff sex. Storylinen er at en kvinnelig spion blir tatt til fange av en heit bosnisk soldat, som prøver å knekke henne ved å voldta henne og bruke henne som sexslave. Blir selvsagt litt romantikk etterhvert.

• Liker 3
Skrevet

noveller.no :)

Skrevet

noveller.no :)

Hva er det som gjør deg opphisset av den velkomstteksten? :klo:

Gjest *dragoon*
Skrevet

Hva er det som gjør deg opphisset av den velkomstteksten? :klo:

Jeg skrev også at jeg tok imot tips om hele nettsider. :)

Skrevet

noveller.no er det aller, aller dårligste og mest patetiske som finnes av den typen sider. Det er bare helt latterlig. Det er null kvalitetskontroll av noe so helst, og så godt som alle som skriver der er helt totalt talenløse både språklig og når det gjelder skriveferdigheter og evne til å skildre situasjoner og handlinger. Totalt verdiløs, usexy og avtennende. Og det er vel "forporten" til norges aller, aller mest patetiske sexside, erotikknett.

• Liker 2
Gjest *dragoon*
Skrevet

noveller.no er det aller, aller dårligste og mest patetiske som finnes av den typen sider. Det er bare helt latterlig. Det er null kvalitetskontroll av noe so helst, og så godt som alle som skriver der er helt totalt talenløse både språklig og når det gjelder skriveferdigheter og evne til å skildre situasjoner og handlinger. Totalt verdiløs, usexy og avtennende. Og det er vel "forporten" til norges aller, aller mest patetiske sexside, erotikknett.

Har du noen tips til andre sider?

Hva liker du? :)

Skrevet

Beklager, jeg vet ikke om noen norske sider. Mulig cupido club har en del bra? Det koster uansett penger, tror jeg. Ellers å er det en del bra på literotica.org, men der er det også mye dårlig. Det har alt fra dritt til gull, egentlig.

Skrevet

Beklager, jeg vet ikke om noen norske sider. Mulig cupido club har en del bra? Det koster uansett penger, tror jeg. Ellers å er det en del bra på literotica.org, men der er det også mye dårlig. Det har alt fra dritt til gull, egentlig.

Erotikknett.no Har noveller, men vet ikke hvordan kvaliteten er da.

Skrevet

Som jeg skrev så er noveller.no søppelbøtten som dritten havner i først, mens erotikknett.no er søppelfylingen hvor søppelbøttene tømmes. Det er det samme.

Skrevet

Som jeg skrev så er noveller.no søppelbøtten som dritten havner i først, mens erotikknett.no er søppelfylingen hvor søppelbøttene tømmes. Det er det samme.

hahah, okei :fnise:

• 1 år senere...
Skrevet

Det er ikke noen kule blogger da? Novellesider føles som feil tiår? :)

Skrevet

Man kan være gratismedlem på Cupido. Da kan du lese så mye du vil gratis. Du kan kun skrive 3 innlegg pr dag. Tror det er mest voksne folk som skriver noveller der. Mye er faktisk ganske bra.

Selv liker jeg å lese om folks opplevelser eller fantasier. Det trenger ikke være litterært veldig gode verk. Foretrekker "leserbrev" stil, og er mer opptatt av å få innsyn i andres tanker og fantasier.

Anonymous poster hash: c6572...fa1

Skrevet

Man kan være gratismedlem på Cupido. Da kan du lese så mye du vil gratis. Du kan kun skrive 3 innlegg pr dag. Tror det er mest voksne folk som skriver noveller der. Mye er faktisk ganske bra.

Selv liker jeg å lese om folks opplevelser eller fantasier. Det trenger ikke være litterært veldig gode verk. Foretrekker "leserbrev" stil, og er mer opptatt av å få innsyn i andres tanker og fantasier.

Anonymous poster hash: c6572...fa1

Leserbrev type noveller kan også være bra, helt klart. Så lenge de er skrevet med et minimum av ordentlig språk. Men jeg husker for noen år siden at Cupido gjorde om slik at man måtte betale for å lese - er det endret tilbake nå altså?

Skrevet

sexnovell.se

sexiganoveller.se

sexwriter.dk

Anonymous poster hash: ea674...fa8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...