Gå til innhold

Jeg har aldri sendt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Valentines day nærmer seg, jeg vil sende gave til min kjære, men hvordan sender jeg det via post? jeg har aldri sendt noe gave på post så kan noen hjelpe meg? og hva blir evt priser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar. Jeg vil sende en kjede. Også vurderer jeg å sende en rose. Hvordan varer rosen?? noen erfaring du har? Og hvor langt tid tar det til det er framme? jeg skal sende gaven til bergen fra Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen blomsterbutikker leverer på døra. google det

vet du om noen butikker da ?? tror du det er forsent nå elr ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett, når du skal sende pakke med posten møter du bare opp på posten med det du skal sende, så hjelper de deg med å finne rett sendemåte.. Det kommer litt an på størrelse og vekt hvor dyrt det blir. Roser ville jeg nok ikke sendt med vanlig post, men som noen nevnte over her kan du få en blomsterforretning i byen kjæresten bor i til å levere på døren. Lykke til! :rodmer:

Endret av Kråkesaks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ang. blomster kan du bestille på nett. Da leverer en blomsterkjede i byen han/hun bor i blomster til ham/henne, og du slipper å bekymre deg for at de blir ødelagte i posten (tror uansett ikke det hadde gått så bra). :)

Hvis det ikke er et veldig dyrt kjede (eller vanskelig å få tak i nytt), så tror jeg jeg ville sendt det i en liten boblekonvolutt, rett og slett. Du får kjøpt slike konvolutter på postkontoret (eller post-i-butikk). :) Tror det står noe om slike produkter på hjemmesidene deres, her: posten.no.

Håper det var til hjelp. :goodbye:

Endret av Kråkesaks
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett, når du skal sende pakke med posten møter du bare opp på posten med det du skal sende, så hjelper de deg med å finne rett sendemåte.. Det kommer litt an på størrelse og vekt hvor dyrt det blir. Roser ville jeg nok ikke sendt med vanlig post, men som noen nevnte over her kan du få en blomsterforretning i byen kjæresten bor i til å levere på døren. Lykke til! :rodmer:

Ellers takk. Skal google litt og se. Drar til posten imorra.

Endret av Kråkesaks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

et kjede vil nesten ikke koste noe å sende siden det er lett, men husk på at om du sender noe av høy verdi med posten uten noe sporing, har du ingen fosikring heller.

Rose ville jeg ikke sendt i posten, da ville jeg heller fått levert roser på døren.

Min første valentines med sambo fikk jeg en stooor bukett roser ;) De neste 7 årene ingenting :fnise: Men han elsker meg, og det er nok :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje ts ikke er norsk..? Virker bare slik på skrivemåten. :)

Ang. blomster kan du bestille på nett. Da leverer en blomsterkjede i byen han/hun bor i blomster til ham/henne, og du slipper å bekymre deg for at de blir ødelagte i posten (tror uansett ikke det hadde gått så bra). :)

Hvis det ikke er et veldig dyrt kjede (eller vanskelig å få tak i nytt), så tror jeg jeg ville sendt det i en liten boblekonvolutt, rett og slett. Du får kjøpt slike konvolutter på postkontoret (eller post-i-butikk). :) Tror det står noe om slike produkter på hjemmesidene deres, her: posten.no.

Håper det var til hjelp. :goodbye:

Takk takk.. Skal se litt på siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å vere der tidlig så du rekker postleveringen i morgen, ellers blir det knapt å rekke frem til tirsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

et kjede vil nesten ikke koste noe å sende siden det er lett, men husk på at om du sender noe av høy verdi med posten uten noe sporing, har du ingen fosikring heller.

Rose ville jeg ikke sendt i posten, da ville jeg heller fått levert roser på døren.

Min første valentines med sambo fikk jeg en stooor bukett roser ;) De neste 7 årene ingenting :fnise: Men han elsker meg, og det er nok :jepp:

Ja, koster over 1000. Skal se litt på siden jeg har fått nå av andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å vere der tidlig så du rekker postleveringen i morgen, ellers blir det knapt å rekke frem til tirsdag :)

Jepp, det skal jeg. Ville bare ha litt info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...