AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 Litt uerfaren kokk som tenkte jeg skulle lage, NAN-BRØD som tilbehør til indisk gryte. Desverre har vi ikke youghert naturell i hus. Er dette nødvendig. Fins, noe erstatning,og hva skjer hvis jeg ikke bruker youghert ? Er ikke noe selskap så er egentlig bare litt eksprimentering, med et par venner !
Gjest Vinglepetra Skrevet 10. februar 2012 #2 Skrevet 10. februar 2012 Jeg pleier å bruke kefir eller litt melk. Du kan til nød droppe det, men da blir de ikke så myke.
Gjest Herr Drue Skrevet 10. februar 2012 #3 Skrevet 10. februar 2012 Hjemmelagd nan blir aldri bra. Sorry. Om noen her skriver at det kan bli bra, så er det fordi de ikke vet hvordan ordentlige nan smaker.
Brunhilde Skrevet 11. februar 2012 #4 Skrevet 11. februar 2012 Hjemmelagd nan blir aldri bra. Sorry. Om noen her skriver at det kan bli bra, så er det fordi de ikke vet hvordan ordentlige nan smaker. Og dette var et objektivt utsagn? Eller har du kanskje dokumentasjon som bekrefter det?
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #5 Skrevet 11. februar 2012 Min lenke Men at hjemmelaget ikke blir like bra som de som er bakt i tandoriovn har du helt rett i herr Drue
Gjest Mahareth Skrevet 11. februar 2012 #6 Skrevet 11. februar 2012 Nanbrød er absolutt best med et syrlig melkeprodukt i. Jeg har prøvd med rømme, det går det også
Gjest Herr Drue Skrevet 11. februar 2012 #7 Skrevet 11. februar 2012 Og dette var et objektivt utsagn? Eller har du kanskje dokumentasjon som bekrefter det? Det går da ikke an å dokumentere en slik påstand. Det er ikke dermed sagt at den ikke er sann. I et samfunn full av politisk korrekthet og objektivitet, er det bare bra at det finnes sånne som meg
Brunhilde Skrevet 11. februar 2012 #8 Skrevet 11. februar 2012 Det går da ikke an å dokumentere en slik påstand. Det er ikke dermed sagt at den ikke er sann. I et samfunn full av politisk korrekthet og objektivitet, er det bare bra at det finnes sånne som meg Det hadde holdt om du hadde sagt "jeg synes"...
Gjest Herr Drue Skrevet 11. februar 2012 #9 Skrevet 11. februar 2012 Det hadde holdt om du hadde sagt "jeg synes"... Jeg har ingen interesse av å fremstå som subjektiv. Jeg er så overbevist om at hjemmelagd nan-brød ikke er godt, at jeg mener det er en objektiv sannhet.
Brunhilde Skrevet 11. februar 2012 #10 Skrevet 11. februar 2012 Jeg har ingen interesse av å fremstå som subjektiv. Jeg er så overbevist om at hjemmelagd nan-brød ikke er godt, at jeg mener det er en objektiv sannhet. Jeg skal videreformidle det til min indiske venninne neste gang hun serverer meg hjemmelagde nan-brød. Takk skal du ha.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå