AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 Kunne tenke meg å lage Tapas imorra til lørdagskos å trenger derfor noen tips om dette. Vi er 3 personer, deriblandt en 15 åring. Hva kan vi ha til et enkelt men godt tapasmåltid?
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #2 Skrevet 10. februar 2012 Kjøttboller i tomatsaus Bacondadler
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #3 Skrevet 11. februar 2012 Vel, aioli og godt brød er vel åpenbart. Chorizo. Saltbakte poteter med hjemmelaget salsa. Chilimarinert scampi. Sopp, fylt med ost, eller marinert. En slags kyllingrullade, kanskje? Eller kyllingspyd. Ristede nøtter. Oliven hvis dere liker det. Serranoskinke. Tomatsalat. Noen bakte grønnsaker. Nå ble jeg sulten..
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #4 Skrevet 11. februar 2012 Kofta med raita eller falafel med hummus.
Brunhilde Skrevet 11. februar 2012 #5 Skrevet 11. februar 2012 Kofta med raita eller falafel med hummus. Jeg elsker falafel, men har det en naturlig plass på et tapasbord? Jeg syns ikke det, men tar det mer enn gjerne med hvis vi lager en mer arabiskinspirert meze.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå