Gjest Regza Skrevet 15. februar 2012 #21 Skrevet 15. februar 2012 Tampen brenner! Guess on ...bestialitet...? 1
Envy Skrevet 15. februar 2012 #22 Skrevet 15. februar 2012 Fengselsbetjent Politi ... ehm.. Og kanskje vekter?
Gjest Sonja. Skrevet 15. februar 2012 #23 Skrevet 15. februar 2012 Jeg synes alle yrker er flotte på hver sin måte, for det viktigste er at en brenner for yrket sitt. Engasjemang og viljestyrke er noen av de flotteste egenskapene et menneske kan ha i mine øyne
melly666 Skrevet 15. februar 2012 #24 Skrevet 15. februar 2012 Er ganske svak for businessmenn, med sine dresser og klientreiser til storbyer (dog er det mer aktuell å være en sliks elskerinne, ikke kone ) Så - noen han liker, som samtidig gir litt tid til meg er perfekt!
Gjest Regza Skrevet 15. februar 2012 #25 Skrevet 15. februar 2012 Jeg synes alle yrker er flotte på hver sin måte, for det viktigste er at en brenner for yrket sitt. Engasjemang og viljestyrke er noen av de flotteste egenskapene et menneske kan ha i mine øyne Med mindre de er ansvarlige for å tømme vannbrønner til fattige barn til Afrika. Visse grenser må man vel ha.
Pialill Skrevet 15. februar 2012 #26 Skrevet 15. februar 2012 Forsvaret (ikke snakk om førstegangstjeneste her nei! ) Ingeniør Pilot Politi Siviløkonom/ingeniør Lege Kombinert med en mann som virkelig brenner for det han gjør! Får jeg derimot høre at karen jobber på bensinstasjon, dagligvare eller liknende i en alder av 30, not so much. Med mindre han eier butikken eller noe... Han skal ha et yrke
Pene sko... Skrevet 15. februar 2012 #27 Skrevet 15. februar 2012 (endret) For min del spiller det ingen rolle hva slags yrke hun har. Det viktigste er at hun trives. Fattige blir vi aldri uansett. Endret 15. februar 2012 av Pene sko...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå