AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 Kjøpte kalkunfilett fra Kiwi i dag, gohelg produktet. Herlig godt tenkte jeg, helt til jeg kom på at jeg ikkevet hvordan man tilbreder det... Noen som vil hjelpe ?
Brunhilde Skrevet 10. februar 2012 #2 Skrevet 10. februar 2012 Regner med at det er en bit på 150-200 gram? Du kan brune den i panne, gjerne sammen med litt sjampinjong. Hell på litt kremfløte, kanskje litt soyasaus og ørlite sukker og server med kokt ris, poteter, grønnsaker eller noe annet tilbehør du liker.
Gjest Spinell Skrevet 10. februar 2012 #3 Skrevet 10. februar 2012 Du kan bruke den på samme måte som du ville brukt en kyllingfilét. Helstekt som Brunhilde foreslår, eller i biter i en salat eller gryte.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #4 Skrevet 10. februar 2012 Jeg bruner den først og ettersteker den i panne til den er ferdig. Til bruker jeg søtpotetmos og rødløkkompott. Kongemåltid. Ergelig at jeg ikke husket Kiwitilbudet i dag.
Brunhilde Skrevet 10. februar 2012 #5 Skrevet 10. februar 2012 Jeg bruner den først og ettersteker den i panne til den er ferdig. Til bruker jeg søtpotetmos og rødløkkompott. Kongemåltid. Ergelig at jeg ikke husket Kiwitilbudet i dag. Det gjelder jo i morgen også hvis de ikke blir utsolgt, da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå