AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 Hei For to netter siden tisset jeg på meg(!) da jeg sov. Drømte at jeg tisset, og jammen gjorde jeg ikke det også. Det rakk ikke å komme veldig masse før jeg våknet, men nok til at det kom litt i sengen. Har aldri opplevd dette før. I natt drømte jeg igjen at jeg tisset, og våknet av at jeg var litt våt i trusa. Problemet er bare at jeg tar en melkesyrekur(grunnet bakteriell vaginose), og da kommer jo tabletten ut igjen. Så i natt vet jeg ærlig talt ikke hva det var, luktet ikke tiss ihvertfall. Uansett så skal jeg egentlig sove over hos kjæresten i helgen, og er livredd for at jeg skal tisse på meg!! Noen andre som har opplevd noe liknende, eller vet om jeg burde gå til legen med det? Kan det ha noen sammenheng med bakteriell vagionse? eller det faktum at jeg har husket hver drøm jeg har drømt hele den siste uken? altså at jeg kanskje sover veldig urolig eller noe sånt? Har egentlig ganske godt trente PC-muskler, så synes det er litt rart..og ikke minst svært ubehagelig Fortvilet jente, 19 år
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #2 Skrevet 10. februar 2012 Urinveisinfeksjon? Jeg har tisset meg ut to ganger på natten når jeg har hatt det, og det har vært i startfasen. Utrolig ubehagelig!
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #3 Skrevet 10. februar 2012 Ok, takk! Får kanskje levere inn prøve på mandag da, og nesten håpe at det er en urinveisinfeksjon. Har ikke hatt samleie på lenge pga andre plager der nede, så kanskje det kommer av kulde eller andre faktorer. Har ihvertfall kommet med en særdeles dårlig unnskylding for hvorfor jeg ikke kan sove hos kjæresten i helgen, så da slipper jeg å stresse med det :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå