Gjest BamseB Skrevet 19. februar 2012 #21 Skrevet 19. februar 2012 Det er derfor kvinneguiden er åpen for mannlige brukere. Så en kan komme her, skrive noe en tenker og få sin dose med kjeft. Den siste av KG er oppdaget for lenge siden. Det går omtrent ikke an å åpne kjeften her inne før det hagler på med meget sterk kritikk i hytt og pine!
Gjest Maruwan Skrevet 19. februar 2012 #22 Skrevet 19. februar 2012 Den siste av KG er oppdaget for lenge siden. Det går omtrent ikke an å åpne kjeften her inne før det hagler på med meget sterk kritikk i hytt og pine! Hehe. Skal inrømme at jeg ber om det noen ganger. Men det er jo sånn en finner de gøye også, de som tar ting med et smil. Vet om et par stykker her, ihvertfall, som jeg godt kunne blitt bedre kjent med.
Gjest BamseB Skrevet 19. februar 2012 #23 Skrevet 19. februar 2012 Hehe. Skal inrømme at jeg ber om det noen ganger. Men det er jo sånn en finner de gøye også, de som tar ting med et smil. Vet om et par stykker her, ihvertfall, som jeg godt kunne blitt bedre kjent med. Hehe Absolutt!, er smånysgjerrig på et par individer her inne..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå