Gjest Katten. Skrevet 10. februar 2012 #2 Skrevet 10. februar 2012 Den tiden jeg var singel, så var det bare det å sove i lag med noen. Varmen og tryggheten det symboliserte. 3
Mr.Omg Skrevet 10. februar 2012 #3 Skrevet 10. februar 2012 Kos og varmen fra en annens kropp, og lukten av dame (nei, ONS og FF er ikke noe jeg er interessert i) Sikkert mer jeg savner, men jeg kommer ikke på det akkurat nå. 2
Gjest Anuket Skrevet 11. februar 2012 #5 Skrevet 11. februar 2012 Å ligge tett inntil hverandre, om morgenen når begge to er trøtte men ikke helt borte i drømmeland men bare ligger inntil hverandre og varmer hverandre. Nærheten kort og godt
MalleW Skrevet 16. februar 2012 #7 Skrevet 16. februar 2012 Savner nærhet, en jeg kan prate med om alt mulig og en god armkrok og sitte i
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #8 Skrevet 18. februar 2012 Jeg savner en jeg kan holde rundt å gi lange tungekyss. Jeg savner en å elske, en jeg føler jeg deler noe spesielt med. Pluss masse annet.
Leonaen Skrevet 18. februar 2012 #9 Skrevet 18. februar 2012 (endret) Åhh her kunne jeg skrevet så mangt Jeg savner å våkne opp før han og ligge ved siden av han og være takknemlig for å ha en å elske og som elsker meg Savner å sitte i sofaen og se bort på han og kjenne meg varm fordi han er. Små nuss i hverdagen. Beundre han. Le sammen + myemye annet. Bare gleden ved å være to Skravle om alt og ingenting til langt på natt i sengen. Endret 18. februar 2012 av Leonaen
Lalunaa Skrevet 18. februar 2012 #10 Skrevet 18. februar 2012 savner nærhet, våkne opp sammen med en man elsker, kose, trygghet.. Noen å prate med om alt.. Jah, sikkert mer også
Silfen Skrevet 18. februar 2012 #12 Skrevet 18. februar 2012 Stort sett savner jeg ikke en partner. Men når det er tid for gymsalhelvetet, aka 17. mai, så savner jeg noen å leke happy family med.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #13 Skrevet 18. februar 2012 Må være å ha noen å dra på ferie med, feire jul og andre helligdager med!
Sophie-Ann Skrevet 19. februar 2012 #14 Skrevet 19. februar 2012 En å dele alt med, både det positive og negative. Kos, nærhet og sex, samt å føle meg elsket og vite at noen trenger meg.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #17 Skrevet 19. februar 2012 For tiden sex. Jeg merker mer som tiden går at det er fantastisk å slippe alle forventingene som følger med i et forhold. Med årene er egentid noe jeg nyter til det fulle. Jeg føler enkelte menn blir for eiersyke og skal helst vite alt og være med meg mest mulig. Jeg ble stresset av å gå rundt med konstant dårlig samvittighet pga han og sexen funket ikke. Hjelper ikke hvor bra han ellers var da.. Håper å finne en i samme situasjon som meg en gang i fremtiden, enn så lenge skal livet nytes
dida Skrevet 19. februar 2012 #18 Skrevet 19. februar 2012 En å sovne med ----> en å våkne med Det er noe jeg savner hveer eneste morgen faktisk.
Gjest Maruwan Skrevet 19. februar 2012 #20 Skrevet 19. februar 2012 Savner å få kjeft... Det er derfor kvinneguiden er åpen for mannlige brukere. Så en kan komme her, skrive noe en tenker og få sin dose med kjeft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå