Gå til innhold

Det kommer..

Fremhevede innlegg

Gjest B.Davis *
Skrevet

Hei! For ett halvt års tid siden begynte jeg og få væske ut av brystene mine. varierer mellom hvit og blank farge. Men en dag jeg klemte på den ene så kom det noe grønt ut av :O noen som kan vite hva dette kan være eller har opplevd noe lignende?

Jeg kan også nevne at jeg var hos legen og sjekket det opp når det først begynte.. tok noen prøver men fikk liksom aldri ett skikkelig svar. Bruker heller ikke noe prevansjons middler.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stikk til legen igjen. Høres ut som det kan være betennelse for eksempel.

Skrevet

Det er veldig viktig at du tar dette seriøst. Ikke for å skremme deg, men en godt voksen dame jeg kjenner hadde grønn veske ut av brystet. Noen år senere fikk hun brystkreft. Hun ble frisk. Men få det sjekket ut. Du er sikkert ALTFOR ung til å være i faregruppen, men likevel, ta var på helsa. Det KAN være ingenting og det KAN vær en et tegn på at noe er i ubalanse.

Gjest B.Davis *
Skrevet

Ja, jeg stikker nok til legen i løpet av neste uke :-) men hvis det skulle vært betendelse burde jeg ikke kjenne noe da?

Gjest B.Davis *
Skrevet

Ooi, nå ble jeg litt skremt ja! Skal sørge for å få en skikkelig undersøkelse uansett!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...