katyperry Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 Hei! Jeg er en av de som kvier meg skikkelig for å ringe legevakta, men nå er jeg så kvalm at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre :O Har tidligere hatt det slik og da har jeg en gang fått påvist urinveisinfeksjon. Det kjennes likt ut nå, og jeg er skikkelig skikkelig dårlig på å være kvalm... Hadde ringt legen i morgen, men jeg skal ut å reise i morgen, så vet ikke om jeg rekker legen :O Hva ville du gjort?
katyperry Skrevet 10. februar 2012 Forfatter #2 Skrevet 10. februar 2012 Glemte å skrive at jeg har hatt magesmerter, og generell nedsatt allmenntilstand!
finekaroline Skrevet 10. februar 2012 #3 Skrevet 10. februar 2012 Jaa! De trenger noe å fordrive tiden sin med, der de sitter våken klokken halv to og drikker kaffe. :-)
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #4 Skrevet 10. februar 2012 Bedre med en gang for mye på legevakten en...Dra dit du.
katyperry Skrevet 10. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2012 Takk! Synes fremdeles det er fryktelig skummelt
Usikker23 Skrevet 10. februar 2012 #6 Skrevet 10. februar 2012 (endret) Takk! Synes fremdeles det er fryktelig skummelt Syns du skulle ringe dem Endret 10. februar 2012 av Usikker23
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå