monja Skrevet 6. januar 2004 #1 Skrevet 6. januar 2004 Om du hadde hatt muligheter til å forandre hva som helst på kroppen din, hva hadde du forandret? Og hvorfor? Selv hadde jeg forminsket brystene mine - ikke fordi de gir meg vond rygg, men fordi de er i veien. Det er vanskelig å finne klær og da spesielt undertøy. Jeg hadde nok tatt litt fettsuging på lår og mage, men ikke mye. Bare for å se litt strammere ut. Og så hadde det blitt "nye" tenner. Hvite tenner som er litt tettere enn det som er tilfelle nå. Bortsett fra det er jeg fornøyd jeg
Gjest Poirot Skrevet 6. januar 2004 #2 Skrevet 6. januar 2004 Regulert underkjeven Fettsugd rumpe/hofter Bukplastikk på magen Minsket brystene.
Gjest Lea Skrevet 6. januar 2004 #3 Skrevet 6. januar 2004 Jeg ville fått dem til å montere ut hele munnen, fikset alle tennene mine mens jeg slappet av og siden montert den på plass igjen. Ellers ville jeg kanskje donert en del av brystene og fått med meg en av de kjekkasene på shopping.
Gjest Madley Skrevet 6. januar 2004 #4 Skrevet 6. januar 2004 Bleket tennene. ikke noe mer... Ikke fordi jeg har en perfekt kropp. Men fordi den jeg har er jeg tilfreds med.
starie Skrevet 6. januar 2004 #6 Skrevet 6. januar 2004 Jeg ville fikset på tennene, puppene, leppene og nesen.
Gjest sexysadie Skrevet 6. januar 2004 #7 Skrevet 6. januar 2004 fått fjernet litt av maven Resten hadde fått være som d er.
waco Skrevet 7. januar 2004 #8 Skrevet 7. januar 2004 Man kan ikke akkurat beskylde dere for å være praktikere.... Hvorfor ikke ønske seg lengere armer, slik at en kan svinge seg som en bavian bortover korridorende, eller røntgensyn som gjør at man kan se gjennom vegger? Jeg hadde først og fremst ønsket meg ting i tilfelle jeg hadde mistet noen av mine, men det betyr ikke at man trenger en dårligere utgave når man kan få en bedre, tenk dere en snute som en hund, eller elefantben om man ønsker trampe på noe? Selv hadde jeg om jeg hadde mistet begge mine ben, ønsket meg seks nye robotben akkurat som en titandrevet edderkopp, men jeg har fortalt om det før, og enda har jeg bena mine så jeg lar det være med det.... Waco matter if u are black or white ..... M Jackson.
Suzy Skrevet 7. januar 2004 #9 Skrevet 7. januar 2004 Jeg hadde forminsket og løftet puppene og sug bort fettputa på magen - kanskje bleket tenna i samme slengen... ?
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2004 #10 Skrevet 7. januar 2004 Fettsugd mage og lår Hevet øyelokk kanskje, gjort nesen litt anneledes, fått fyldigere lepper. Ellers så hadde ny hårfrisyre og ny garderobe friset ja. Men sånn til daglig er jeg egenlig fornøyd som jeg er med utsende mitt. Ser ingen grunn til å bli en annen enn den jeg er. Men det er jo alltid noen komplekser alle har som man selv irriterer seg over, men som en ikke gjør noe med.
Mrs. B Skrevet 7. januar 2004 #11 Skrevet 7. januar 2004 Jeg ville ihvertfall ønsket meg LASIK øyeoperasjon, kanskje bleket tennene litt, også ville jeg gjerne vært 10-15cm høyere (men akkurat dét er det vel vanskelig å gjøre noe med). :-?
Livets datter Skrevet 7. januar 2004 #12 Skrevet 7. januar 2004 Bleket tennene. ikke noe mer... Jeg også, tror jeg! Har heller ingen perfekt kropp, men jeg hadde aldri turd å "tukle" slik med kroppen min!
Sandman Skrevet 7. januar 2004 #13 Skrevet 7. januar 2004 men jeg hadde aldri turd å "tukle" slik med kroppen min! LD, det er ikke farlig å tukle med kroppen sin, det har jeg gjort mange ganger...
Nigella Skrevet 7. januar 2004 #14 Skrevet 7. januar 2004 Shoppe med expert og helt ny frisyre! Resten får være som det er. (Ser ikke ut som noen modell, men trives som jeg er)
Orthia Skrevet 7. januar 2004 #15 Skrevet 7. januar 2004 Man kan ikke akkurat beskylde dere for å være praktikere.... Hvorfor ikke ønske seg lengere armer, slik at en kan svinge seg som en bavian bortover korridorende, eller røntgensyn som gjør at man kan se gjennom vegger? Jeg hadde først og fremst ønsket meg ting i tilfelle jeg hadde mistet noen av mine, men det betyr ikke at man trenger en dårligere utgave når man kan få en bedre, tenk dere en snute som en hund, eller elefantben om man ønsker trampe på noe? Selv hadde jeg om jeg hadde mistet begge mine ben, ønsket meg seks nye robotben akkurat som en titandrevet edderkopp, men jeg har fortalt om det før, og enda har jeg bena mine så jeg lar det være med det.... Waco Ok, da ønsker jeg meg en feiende flott hulderhale.
Malou Skrevet 7. januar 2004 #16 Skrevet 7. januar 2004 Regner med at disse ekstrem forvandlingene ikke blir betalt av vedkommende selv? I såfalll... Reduksjon av mage, rompe og lår, pluss kanskje et aldri så lite løft av øyelokkene. Ikke noe mer tror jeg, men det holder vel også... :blunke: Jennifer
*Shira* Skrevet 7. januar 2004 #17 Skrevet 7. januar 2004 Jeg har jo allerede fiksa og trikset litt så her er det ingen hemmninger lenger. Likte veldig Waco's innlegg Kanskje 2 nye armer, hadde vært utrolig praktisk med 2 små barn, husarbeid osv. Jeg hadde blitt super effektiv Jeg har veldig tunge øyenlokk, og en kveld her stod jeg forran speilet og vrengte "trynet" litt for å se hvordan de evt. hadde blitt ved løft. Men hadde jeg løftet dem, hadde jeg ikke hatt PG's særpreg lenger. Jeg hadde gått rundt med et overrasket ansikt hele tiden. Uff, uff, uff. Men kanskje det hadde vært fint med hvitere tenner, hudsliping, kanskje litt fettsuging.
Gjest Diva i.i. Skrevet 7. januar 2004 #18 Skrevet 7. januar 2004 Hudsliping Tannbleking Laserbehandling av hår på legger etc. - hadde vært kjekt å slippe voks & høvel Reduksjon av lår, hofter og mage. Skulle gjerne fått en øyeoperasjon, men jeg tror ikke det finnes en operasjon for min "lidelse" ennå. Jeg har blodkardannelse på hornhinnene, noe som gjør at jeg ikke kan bruk linser, ikke kan transplantere hornhinne om det skulle være nødvendig og det forstyrrer faktisk synet mitt og. Det er ganske kjedelig! Heldigvis har ikke blodkarene vært fylte på en stund, men det kan angivelig skje når som helst :evil: Ja! Jeg skulle gjerne byttet ut øynene mine! De har ikke vært så effektive og greie kan man si.... Noen som vil gjøre en deal ?
Gjest Donna Skrevet 7. januar 2004 #19 Skrevet 7. januar 2004 Vel puppene er allerede fikset på - og mer enn det tørr jeg ikke gå igjennom Men - ting jeg kunne tenke meg å fikse på er : Tennene mine- fikse på de så de ser jevne ut, + bleking Nesen, gjøre den mindre og nettere. Fettsuging av mage og lår . Øynene mine så jeg ser bedre Fingrene- de er så knoklete.
Gjest Gjesta Skrevet 7. januar 2004 #20 Skrevet 7. januar 2004 Jeg ville gjort dette...: - blitt "pisket rundt" av en personlig trener til hele kroppen var strammet opp. - tannsjekk - hårklipp - dyprens - shoppingtur for ny garderobe - bli kurset i å gå med høye heler Clea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå