AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #1 Skrevet 9. februar 2012 Er det noen som har hatt det før? Jeg har hatt mye ubehag i nedre del av magen lenge, i to uker, ikke veldig mye under samleie, bare litt ekstra vondt i de stillingene som er litt vonde fra før. Hvertfall, jeg dro til legen for å sjekke. Forklarte hvordan jeg hadde hatt det, og lurte på hva det kunne være. Legen min bare klemte litt på magen min, spurte hvor det var ømt osv. Hun sa jeg hadde betennelse i livmoren, og satt meg på to kurer med antibiotika (eller pencillin?), så var det hadetbra. Er det vanlig å bare bli klemt på magen, og ikke få noe mer utvidet sjekk når man har sånt? Hva kommer det av? Kan man ha sex? Legen min er så sjapp, føler jeg aldri får spurt om det jeg lurer på, og hun forteller ingenting rundt det. Er alltid så usikker når jeg kommer derifra! Har sett rundt på nettet og, men finner ingenting. Bare at det kan komme etter fødsel, abort osv. Men jeg har ikke gjort noen av delene. Takk for svar.
Eliine Skrevet 9. februar 2012 #2 Skrevet 9. februar 2012 Uff,så kjedelig at du har en så rask lege som ikke undersøker og informerer deg ordntlig. Hadde jeg vært deg så vill jeg bedt om henvisning til en gynekolog, eller evt gått til en privat. Du bør ihvertfall kontakte legen din og be om mer utfyllende informasjon, det har du krav på Lykke til,og god bedring!
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #3 Skrevet 10. februar 2012 Helt enig med Eliine, dette holder ikke mål! Det er mange grunner til magesmerter, og dette var en alt for dårlig undersøkelse til å si at det er livmorbetennelse. Hvis du skal ha fått livmorbetennelse så er det en grunn til det. Krev å få en henvisning til en gynekolog eller dra til en privat, det koster ca 1000 kr.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #4 Skrevet 10. februar 2012 Nettop, det kan være mange grunner til magesmerte. Jeg er så redd for at jeg går på to kurer antibiotika uten å trenge det. For det blir for dumt. Jeg dro rett hjem og byttet lege etter den timen. Jeg har flyttet til ny by uansett, så har vært et slit å skulle ta bussen en halvtime for å komme til legen hver gang jeg skal dit! Og jeg har aldri vært fornøyd uansett. Så nå skal jeg bare vente på bekreftelsebrev i posten, før jeg bestiller time hos min nye lege! Så krysser jeg fingrene for at hun er bedre. Takk så mye for svar! TS
Eliine Skrevet 10. februar 2012 #5 Skrevet 10. februar 2012 Bra du har byttet lege, det var lurt. Tror du kan bestille time hos din nye lege med en gang, du behøver ikke vente på brevet i posten Håper det ordner seg raskt, god bedring TS!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå