Gå til innhold

Bok om seksualitet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Venninnen min er lesbisk og lager en bok om seksualitet og "ut av skapet"-historier. Er det noen som har et sprøtt, kult og realt navn til boka? "In the closet" og "out of the closet" er litt kjedelig....

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Kom ut - kom fram"

Skrevet

"Når en millimeter er nok"

Skrevet

sex me up

Skrevet

Hørtes spennende ut, hvertfall! Kan du begrunne tittelen?

• Liker 1
Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Hahaha.............du har vel hørt om strap-on vel ;)

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Kan du begrunne tittelen?

Seriøst?

Skrevet (endret)

Hahaha.............du har vel hørt om strap-on vel ;)

Ja, det er noe som heter strap-on, og det er jo heller ikke sikkert alle lesbiske oppfatter penetrering som det eneste saliggjørende. Det var nettopp litt av poenget med dette tittelforslaget, at det viser til en seksualitet der det ikke settes likhetstegn mellom sex og penetrering.

Endret av Cuckold
Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet (endret)

Ja, det er noe som heter strap-on, og det er jo heller ikke sikkert alle lesbiske oppfatter pentering som det eneste saliggjørende. Det var nettopp litt av poenget med dette tittelforslaget, at det viser til en seksualitet der det ikke settes likhetstegn mellom sex og penetrering.

Ikke gå i forsvar nå, jeg likte tittelen :) Den var smart og vittig!

Endret av MikeWaters 2.0
Skrevet

Ut for faen

Skrevet

Ut for faen

Dette var et tittelforslag bare så det er sagt:)

Skrevet

Hørtes spennende ut, hvertfall! Kan du begrunne tittelen?

Mange kvinner har nok klitoris som er lenger enn en millimeter, men siden dette er en formulering i en kjent poplåt, var det ment som et litt morsomt ordspill over denne verselinjen. Siden boken er skrevet av en lesbisk jente og tar for seg lesbiske jenters "ut av skapet"-historier, vil en slik tittel også kunne tilkjennegi en viss selvironi på vegne av egen gruppe, noe som neppe gjør skade, hverken for jentene selv eller omverdens syn på de lesbiske som gruppe, grupper som kan spøke med seg selv har gått langt i å ta brodden av motstandere og kritikere.

Skrevet

Ikke gå i forsvar nå, jeg likte tittelen :) Den var smart og vittig!

Ja, jeg skjønte det, du misforstår hvis du tror jeg går i forsvarsposisjon, ville bare utdype litt av tanken bak forslaget. Like mye rettet til TS som til deg. :)

Skrevet

Gravelesban!

Skrevet

Flatbankerboka ?

Skrevet

Bare for å få det sagt: Det er om ungdommers ut-av-skapet-historier.. Ikke bare lesbiske :P

• Liker 1
Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Bare for å få det sagt: Det er om ungdommers ut-av-skapet-historier.. Ikke bare lesbiske :P

Og vips gikk de fleste forslag i dass :)

Skapsprengerhåndboka ;)

Skrevet

"Ut med det!"

• Liker 1
Skrevet

Og vips gikk de fleste forslag i dass :)

Skapsprengerhåndboka ;)

Nå finnes jo allerede denne boka med samme tema, så da blir vel tittelen altfor lik.

skapsprenger.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...