Romilo Skrevet 9. februar 2012 #1 Skrevet 9. februar 2012 Venninnen min er lesbisk og lager en bok om seksualitet og "ut av skapet"-historier. Er det noen som har et sprøtt, kult og realt navn til boka? "In the closet" og "out of the closet" er litt kjedelig.... 1
Romilo Skrevet 10. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2012 "Når en millimeter er nok" Hørtes spennende ut, hvertfall! Kan du begrunne tittelen? 1
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 10. februar 2012 #6 Skrevet 10. februar 2012 "Når en millimeter er nok" Hahaha.............du har vel hørt om strap-on vel
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 10. februar 2012 #7 Skrevet 10. februar 2012 Kan du begrunne tittelen? Seriøst?
Cuckold Skrevet 10. februar 2012 #8 Skrevet 10. februar 2012 (endret) Hahaha.............du har vel hørt om strap-on vel Ja, det er noe som heter strap-on, og det er jo heller ikke sikkert alle lesbiske oppfatter penetrering som det eneste saliggjørende. Det var nettopp litt av poenget med dette tittelforslaget, at det viser til en seksualitet der det ikke settes likhetstegn mellom sex og penetrering. Endret 10. februar 2012 av Cuckold
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 10. februar 2012 #9 Skrevet 10. februar 2012 (endret) Ja, det er noe som heter strap-on, og det er jo heller ikke sikkert alle lesbiske oppfatter pentering som det eneste saliggjørende. Det var nettopp litt av poenget med dette tittelforslaget, at det viser til en seksualitet der det ikke settes likhetstegn mellom sex og penetrering. Ikke gå i forsvar nå, jeg likte tittelen Den var smart og vittig! Endret 10. februar 2012 av MikeWaters 2.0
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #11 Skrevet 10. februar 2012 Ut for faen Dette var et tittelforslag bare så det er sagt:)
Cuckold Skrevet 10. februar 2012 #12 Skrevet 10. februar 2012 Hørtes spennende ut, hvertfall! Kan du begrunne tittelen? Mange kvinner har nok klitoris som er lenger enn en millimeter, men siden dette er en formulering i en kjent poplåt, var det ment som et litt morsomt ordspill over denne verselinjen. Siden boken er skrevet av en lesbisk jente og tar for seg lesbiske jenters "ut av skapet"-historier, vil en slik tittel også kunne tilkjennegi en viss selvironi på vegne av egen gruppe, noe som neppe gjør skade, hverken for jentene selv eller omverdens syn på de lesbiske som gruppe, grupper som kan spøke med seg selv har gått langt i å ta brodden av motstandere og kritikere.
Cuckold Skrevet 10. februar 2012 #13 Skrevet 10. februar 2012 Ikke gå i forsvar nå, jeg likte tittelen Den var smart og vittig! Ja, jeg skjønte det, du misforstår hvis du tror jeg går i forsvarsposisjon, ville bare utdype litt av tanken bak forslaget. Like mye rettet til TS som til deg.
Romilo Skrevet 10. februar 2012 Forfatter #16 Skrevet 10. februar 2012 Bare for å få det sagt: Det er om ungdommers ut-av-skapet-historier.. Ikke bare lesbiske 1
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 10. februar 2012 #17 Skrevet 10. februar 2012 Bare for å få det sagt: Det er om ungdommers ut-av-skapet-historier.. Ikke bare lesbiske Og vips gikk de fleste forslag i dass Skapsprengerhåndboka
fruBeist Skrevet 11. februar 2012 #19 Skrevet 11. februar 2012 Og vips gikk de fleste forslag i dass Skapsprengerhåndboka Nå finnes jo allerede denne boka med samme tema, så da blir vel tittelen altfor lik.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå