AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #1 Skrevet 9. februar 2012 Har kommet meg ut av et ganske slitsomt forhold. Vært stressa gjennom hele forholdet og ikke pustet. Bruddet har gått mye bedre enn jeg trodde...selv om jeg konstant jobber mot å føle. I går kjente jeg formen (psykisk) ble dårligere og dårligere...har vært litt nede de siste dagene.. Så pang ut av ingenting ble jeg kjempe dårlig, frøs i mange timer, helt blå på leppene, ristet, kvalme (alt kom opp igjen), ingen matlyst, verk i kroppen. Følte meg totalt elendig...hjelpesløs... I dag har jeg vært sengeliggende..klarer ikke få i meg mat...føler meg ikke syk sånn..bare helt utladet. Kan det være en reaksjon på forholdet....har presset meg til det ytterste..så var en lettelse å komme ut av det.. Eller kan en bare bli syk sånn...plustelig for en dag...
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #2 Skrevet 9. februar 2012 Psyken henger veldig sammen med åssen man føler seg fysisk. Tro det eller ei. Men det med at du fryser, er blå på leppene osv kan ha sammenheng med at du ikke spiser nok? Ting går over med tiden, og ta den til hjelp. Men bare husk at man kan bli fysisk dårlig av tanker og ting som skjer deg.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #3 Skrevet 9. februar 2012 Ja, matlysten har vært borte den siste tida. Fryser meg blå hele tiden. Prøver å kjøre på. Men blir kvalm av all mat. Ting går seg vel til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå