en'krone Skrevet 9. februar 2012 #21 Skrevet 9. februar 2012 Skjønner ikke hvorfor det skal være turnoff med noe som er helt normalt. Det er vel mer normalt med ølvom i dag enn six-pack også. Men da er det høyst forståelig eller? Flertallet av mennesker går ikke rundt å tenner på det gjennomsnittlige. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #22 Skrevet 9. februar 2012 Hadde jeg bare sett på bilder så hadde jeg valgt den uten cellulitter. Men når jeg først har blitt kjent med jenta og liker henne, så spiller det da ingen rolle lengre. Jeg forventer ikke et glansbilde. Jeg forventer et menneske.
Gjest döderlein Skrevet 9. februar 2012 #23 Skrevet 9. februar 2012 Det er vel mer normalt med ølvom i dag enn six-pack også. Men da er det høyst forståelig eller? Flertallet av mennesker går ikke rundt å tenner på det gjennomsnittlige. Helt vanlige og normalvektige kvinner har appelsinhud. Så det kan ikke sammenlignes med eksempelet ditt.
en'krone Skrevet 9. februar 2012 #24 Skrevet 9. februar 2012 Helt vanlige og normalvektige kvinner har appelsinhud. Så det kan ikke sammenlignes med eksempelet ditt. Men det finnes også kvinner som ikke har det og har finere kropper. Og tro det eller ei så er det nok av folk som liker dem best
Gjest döderlein Skrevet 9. februar 2012 #25 Skrevet 9. februar 2012 Men det finnes også kvinner som ikke har det og har finere kropper. Og tro det eller ei så er det nok av folk som liker dem best Hvis man velger ut fra appelsinhud må man gjerne gjøre det for min del. Fint man kan velge hvilke ting man vil fokusere på selv
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #26 Skrevet 9. februar 2012 Cellulitter sitter i fettvevet som ligger helt innerst mot mot musklene og kan derfor ikke slankes bort. Selv toppidrettsutøvere har cellulitter. Hos noen blir de mer fremtredende av å gå ned i vekt 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå