Gjest emgraa Skrevet 9. februar 2012 #1 Skrevet 9. februar 2012 Går det ann å bruke myntenheten euro i Polen eller går det kun med PLN? Takker for svar
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #5 Skrevet 9. februar 2012 Nei, ikke i polen. Du må ha Zloty der
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #7 Skrevet 9. februar 2012 Amerikanske dollar funker veldig bra, gjerne små sedler.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #8 Skrevet 9. februar 2012 Polen kommer til å gå over til Euro. Da blir det ekstra moro når hele EUs økonomi går til hel... Tyskland, Frankrike og Polen, alle vil de oppleve katastrofen sammen. Du verden, så glad jeg er for at vi aldri gikk inn i EU! 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #9 Skrevet 9. februar 2012 Polen kommer til å gå over til Euro. Da blir det ekstra moro når hele EUs økonomi går til hel... Tyskland, Frankrike og Polen, alle vil de oppleve katastrofen sammen. Du verden, så glad jeg er for at vi aldri gikk inn i EU! Jeg er fra polen, så for meg er det trist å vite at de lar seg overta av euroen etterhvert. Om det så vidt holdt før, vil det gå til helvete når euroen kommer. Faens EU piss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå