AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #1 Skrevet 9. februar 2012 Hva tenker dere om en gutt som heletidenforteller meg hvor stygg jeg er, at ingen vil ha meg og at han aldri hadde prøvd seg på meg. Han sier også at han ikke skjønner hvorfro bestekompisen hans ville snakke med meg før, men at han endelig har kommet til fornuft og sett hvor stygg jeg er og at han aldri har villet hatt meg osv . JEg vet jo at ingen av de liker meg, men jeg blir litt lei meg. Begge skriker at jeg er stygg og brekker seg og spytter i bakken- Han sier også at jeg er den styggeste jenta og at jeg ikke har hjerne. Osv og at jeg skulle fryst ute ikulda ihjel. Men jeg liker bestekompisen da, men han vil ikek snakke med meg fordi jeg er så stygg. BAre når jeg spurte om en klem osv når jeg så han jeg liker så gikk han vekk, og han snakkeet ikke til meg en eneste gang, og det var meg han skulle møte osv da. Han sa ikke hadet engang, bare at han ikke vil ha meg osv.
Calypso Skrevet 9. februar 2012 #2 Skrevet 9. februar 2012 Hva tenker dere om en gutt som... At foreldrene har gjort en elendig jobb. 7
Gjest Katten. Skrevet 9. februar 2012 #3 Skrevet 9. februar 2012 Oo På tide med straponen uten glidemiddel igjen. 3
Aldrisur Skrevet 9. februar 2012 #4 Skrevet 9. februar 2012 Regner med at du er en veldig ung jente og at denne (disse guttene)gutten også er ung(e)? Skynd deg vekk fra begge disse guttene før de ødelegger det lille selvbildet du har igjen. Ingen fortjener å bli behandlet på en så nedverdigende måte. 5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #5 Skrevet 9. februar 2012 Hvorfor kaller du en gutt som behandler deg som dritt for bestekompisen din? Skjønner at du er veldig ung ut av hvordan innlegget er skrevet og at venner visstnok er utrolig viktig når man er i den alderen. Men er venner så viktig at du må la deg behandles som en dørmatte? Jeg synes du skal droppe denne "bestekompisen" jeg og finne deg noen ordentlig venner. 5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #6 Skrevet 9. februar 2012 Hvorfor kaller du en gutt som behandler deg som dritt for bestekompisen din? Skjønner at du er veldig ung ut av hvordan innlegget er skrevet og at venner visstnok er utrolig viktig når man er i den alderen. Men er venner så viktig at du må la deg behandles som en dørmatte? Jeg synes du skal droppe denne "bestekompisen" jeg og finne deg noen ordentlig venner. , jeg snakker om to personer han ene fyren som er frekkest og bestekompisen hans (som er han jeg liker)
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #7 Skrevet 9. februar 2012 , jeg snakker om to personer han ene fyren som er frekkest og bestekompisen hans (som er han jeg liker) Jeg skjønte det. Men jeg skjønte også utifra det du skrev at den såkalte bestekompisen din ikke er det spøtt bedre enn vennen sin. Hvorfor gidder du? 3
Gjest Nuppdupp Skrevet 9. februar 2012 #8 Skrevet 9. februar 2012 høres ut som om dere går på ungdomskolen? da jeg gikk der, var det en gutt som alltid fortalte meg hvor stygg jeg var. han ville jo selvsagt at jeg skulle si noe tilbake sånn at vi begynte å krangle. i begynnelsen gjorde jeg det, men til slutt sa jeg bare "javel" mens jeg sukket. etter å ha sagt det noen ganger, sluttet han å kalle meg stygg. da var det ikke morsomt lenger. kanskje du skal prøve det også? eller ignorere han helt når han sier sånne ting 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #9 Skrevet 9. februar 2012 Jeg tenker at du skal skifte fokus her og innse at fyren du liker også er en feig dritt som ikke er verdt fem flate øre før han vokser opp.
kaprifolen Skrevet 10. februar 2012 #10 Skrevet 10. februar 2012 Er det kompisen til "Ali" det er snakk om her, fra flere andre tråder? Hvis så er: Kjære ts, disse respekterer deg ikke, de mishandler deg, har prøvd å voldta deg, og bruker deg som underholdning ved å se din smerte. Ikke gi de gleden. Reis deg, og fortsett på ditt eget liv, som kan ha en mye lysere fremtid enn disse folka, om du ikke lar deg knekke. Det finnes instanser og mennesker som vil hjelpe deg! 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #11 Skrevet 10. februar 2012 Jeg skjønte det. Men jeg skjønte også utifra det du skrev at den såkalte bestekompisen din ikke er det spøtt bedre enn vennen sin. Hvorfor gidder du? Det er snakk om to gutter som er bestekompiser, ingen av disse er bestekompisen til TS.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #12 Skrevet 10. februar 2012 Slutt å drikk.Ta deg en tur til helsesøstra, eller fastlegen og få henvisning på BUP.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #13 Skrevet 10. februar 2012 Det er snakk om to gutter som er bestekompiser, ingen av disse er bestekompisen til TS. Du finner litt mer rundt dette på en tråd på samlivsforum. Om hun som var drita og som ingen likte henne.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #14 Skrevet 10. februar 2012 Du finner litt mer rundt dette på en tråd på samlivsforum. Om hun som var drita og som ingen likte henne. Jaha? Jeg tok bare utgangspunkt i det som stod i TS' innlegg her. Er ikke så mye her inne at jeg lager koblinger mellom tråder på den måten...
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #15 Skrevet 10. februar 2012 Jaha? Jeg tok bare utgangspunkt i det som stod i TS' innlegg her. Er ikke så mye her inne at jeg lager koblinger mellom tråder på den måten... Såklart, ingen forventer at alle sitter å leser ethvert innlegg her. Derfor jeg opplyste om et det finnes et annet innlegg som viser litt mer om hvem som er hvems bestevenn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå