AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #1061 Del Skrevet 21. september 2015 Det kan vi nok få til. Men en gigantisk asteroide treffer jordkloden, så du stryker med snart uansett..... Jeg ønsker meg en varig verdensfred over heile jorden.... Anonymous poster hash: 0cb24...498 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 24. september 2015 #1062 Del Skrevet 24. september 2015 Verdensfred skal du få, men det blir etter menneskenes eksistens er utslettet Jeg ønsker meg at noen lufter hunden for meg i kveld så jeg kan gå rett i sengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 24. september 2015 #1063 Del Skrevet 24. september 2015 Den jobben tar jeg gjerne, jeg legger hundebåndet i postkassen din når jeg er ferdig. Jeg ønsker meg ny blyantspisser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tholmer Skrevet 24. september 2015 #1064 Del Skrevet 24. september 2015 Ønske oppfylt, men mora di er mann. Jeg ønsker min kveldsdose Minni før jeg inntar dypere frekvenser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 24. september 2015 #1065 Del Skrevet 24. september 2015 Det får du, men Minni er Mini i kveld Jeg ønsker meg et saklig svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tholmer Skrevet 24. september 2015 #1066 Del Skrevet 24. september 2015 Det får du, men Minni er Mini i kveld Jeg ønsker meg et saklig svar Ønsket er oppfylt, men mora di er fortsatt av det mannlige kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tholmer Skrevet 24. september 2015 #1067 Del Skrevet 24. september 2015 Jeg er redd leken er slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 25. september 2015 #1068 Del Skrevet 25. september 2015 Det får du, men Minni er Mini i kveld Jeg ønsker meg et saklig svar Det får du men så blir du utestengt Jeg ønsker meg en het natt med Katy Perry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 25. september 2015 #1069 Del Skrevet 25. september 2015 Det får du, men sida ho er temmelig barbarisk, kaster ho deg på bålet og tenner på imens ho synger Dark horse. Eg ønsker at eg kunne alle språk i verda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 25. september 2015 #1070 Del Skrevet 25. september 2015 Ønske oppfylt men du mister stemmen din Jeg vil bli millionær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #1071 Del Skrevet 25. september 2015 Du blir millionær, men med pengene får du en fæl personlighet som fører til at alle unngår deg. Så der sitte du alene med på pengene dine. Jeg ønsker meg en lytefri kropp. Anonymous poster hash: 9aca4...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 25. september 2015 #1072 Del Skrevet 25. september 2015 Du får en helt lytefri kropp som er kjempesterk og tåler alt. Men du får en ekstermt frynsete psyke og får ikke vært ute for å bruke kroppen til noe som helst, fordi du har laga deg bol i kjelleren av redsel for at imaginære torpedoer skal komme for å ta deg. Jeg ønsker meg fast jobb i den bedriften jeg er i nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. juni 2018 #1073 Del Skrevet 10. juni 2018 Bumper denne da jeg synes den var en artig tråd På 25.9.2015 den 10.24, Rainbow skrev: Du får en helt lytefri kropp som er kjempesterk og tåler alt. Men du får en ekstermt frynsete psyke og får ikke vært ute for å bruke kroppen til noe som helst, fordi du har laga deg bol i kjelleren av redsel for at imaginære torpedoer skal komme for å ta deg. Jeg ønsker meg fast jobb i den bedriften jeg er i nå. Du får det (hvis du enda ikke har fått) men bedriften blir lagt ned rett etter at du får fast stilling Jeg har lyst å bli udødelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 26. september 2018 #1074 Del Skrevet 26. september 2018 On 6/10/2018 at 4:14 AM, Winza said: Bumper denne da jeg synes den var en artig tråd Du får det (hvis du enda ikke har fått) men bedriften blir lagt ned rett etter at du får fast stilling Jeg har lyst å bli udødelig Klart du får bli det, men alle du ofrer en tanke/blir glad i dør en etter en så du ender opp bitter og alene. Jeg har lyst på et A4-liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 27. september 2018 #1075 Del Skrevet 27. september 2018 12 hours ago, elvital said: Klart du får bli det, men alle du ofrer en tanke/blir glad i dør en etter en så du ender opp bitter og alene. Jeg har lyst på et A4-liv Ønske oppfylt, men så blir du utbrent pga tidsklemma. Jeg ønsker meg nytt kjøkken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 27. september 2018 #1076 Del Skrevet 27. september 2018 Ønske oppfylt men kjøkkenet er fra IKEA Jeg ønsker meg en date med Demi Lovato Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. september 2018 #1077 Del Skrevet 28. september 2018 Ønsket oppfylt, men du har problemer med å takle paparazziene. Ønsker meg VIP-pass til Camp Nou. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NancyDrew Skrevet 28. september 2018 #1078 Del Skrevet 28. september 2018 11 timer siden, Zemira skrev: Ønsket oppfylt, men du har problemer med å takle paparazziene. Ønsker meg VIP-pass til Camp Nou. Ønsket oppfylt, men laget ditt taper. Ønsker at samboer vil fri snart, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoseFox Skrevet 10. november 2021 #1079 Del Skrevet 10. november 2021 Ønske oppfylt, men han frir kun av dårlig samvittighet for utroskap. Jeg ønsker meg en krone-is. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 11. november 2021 #1080 Del Skrevet 11. november 2021 Innvilget, men den har smeltet. Ønsker meg hvit jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå