Gå til innhold

problemer med startsiden på min pc


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

det program som heter Secure har satt seg fast der jeg hadde innskrevet www.startsiden.no og jeg får det ikke bort (untagen når jeg velger Blank)

nå er jeg lei av alt det tullet jeg har hatt med data og håper noen kan hjelpe meg.

Det synes som det er er program fra nettet som har invadert maskina mi, men hvordan skal jeg slette det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv AdAware (og om du har det, sjekk for oppdateringar kvar gong) og sjå om det greier å fjerne det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Ad-aware er gratis for privatpersoner. Du trenger ikke oppgi noen kredittkort opplysninger.

Når jeg trykker på "WASH now" kommer det opp et skjema er som sier jeg må fylle ut mitt kredittkortnr. Når jeg så videre trykker på "Aktivate my free trial now" kommer det en beskjed om at jeg må fylle inn mitt kredikortnr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det spørs da om ikke du må inn i registeret til Windows og søke etter det der. Anbefales IKKE om du ikke vet akkurat hva du gjør - og ta alltid en backup av registeret til roten på C: før du gjør noen endringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan prøve å søke etter navnet på startsiden du får opp.

Først endrer du i innstillingene til blank startside, så bruker du søk-funksjonen til å søke etter navnet på den uønskede siden.

Du kan også se om det er uønskede programmer på PC-en.

Har du fått nye alternativer under favoritter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...