Gå til innhold

Det finnes ikke lenger ekte mannfolk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mange kvinner i dag har:

falske bryster, falske negler, falske øyenvipper, falske øyenbryn, falske tenner, falskt hår, i tillegg til botox i ansiktet og push-up. For ytterligere å pynte på fasaden benytter mange kvinner seg av fettsuging og tilbringer timer i solarium for å bli brune og lekre. Enkelte har i tillegg falsk tunge når det passer seg. Og så klager de samme falske kvinner på at det ikke lenger finnes ekte mannfolk...

Observatør

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er et ekte menneske?

Skrevet

Jeg vil ikke si at det å forandre på kroppen er å være et uekte menneske. Uekte vil være i noens fantasi. Jeg synes da det er bedre å gjøre noe med kroppen enn å ha f.eks selvmordstanker fordi man synes selv at en er stygg.

Skrevet

For noe tøv, se på Chris Crocker! Ekte menn det :sjarmor:

/alfabitch

Skrevet

Jeg vil ikke si at det å forandre på kroppen er å være et uekte menneske. Uekte vil være i noens fantasi. Jeg synes da det er bedre å gjøre noe med kroppen enn å ha f.eks selvmordstanker fordi man synes selv at en er stygg.

Joda, om man setter det på spissen, så er det jo det. Men jeg tror det er farlig å innbille seg at selvfølelsen og selvbildet må knyttes til utseendet alene. For noen er det kanskje slik. Disse tror jeg trenger noe helt annet enn å forandre på kroppen.

Men on-topic: Jeg synes det er dumt å definere ekte og uekte mennesker på den måten. :)

Skrevet

Mange kvinner i dag har:

falske bryster, falske negler, falske øyenvipper, falske øyenbryn, falske tenner, falskt hår, i tillegg til botox i ansiktet og push-up. For ytterligere å pynte på fasaden benytter mange kvinner seg av fettsuging og tilbringer timer i solarium for å bli brune og lekre. Enkelte har i tillegg falsk tunge når det passer seg. Og så klager de samme falske kvinner på at det ikke lenger finnes ekte mannfolk...

Observatør

Og samtidig bruker veldig, veldig mange tiden sin på å fortelle oss "naturlige" at vi ikke er bra nok og at vi aldri kommer noen vei med mindre vi gjør alt dette. Heldigvis finnes det folk av alle slag, så ja takk til mangfold, selv om jeg er litt glad for å ikke tilhøre Jersey Shore.

• Liker 1
Skrevet

En hyggelig fyr som bryr seg om meg er mann nok.

Ikke alle vil ha en James Bond-lignende fyr med barske bryn, store muskler og interesse for bilmekanikk. De er nok gode menn de og, men er ikke akuratt det eneste jeg tenker på når noen sier 'ekte menn' :popcorn: Så lenge de er fornøyd og er glad i meg og samfunnet, kan de være så 'umandige' de bare vil :sjenert:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...