Gå til innhold

Jentecruise med Stena Saga og spa

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi hadde en veldig fin tur med Stena Saga fredag/lørdag for noen uker siden. Tok det rolig fredag kveld etter å ha spist Brimi-meny i resuaturanten. Neste dag var vi i spa, og det var veldig deilig. Massasje og frisør benyttet vi også. Betjeningen var veldig bra i alle avdelinger, hyggelige og serviceminded.

For meg som ikke har brukt spa før, ville det vært veldig greit med en liten «bruksanvisning» om hvordan jeg skulle "te meg". Lurte også på hvor jeg skulle gjøre av badekåpen mens jeg var i de ulike avlukkene. Men nå vet jeg mer til neste gang.

Vi gikk jo glipp av den fine havutsikten fra hvilestolen den dagen, siden det var tåke. Men deilig likevel.

Vi bestilte Arne Brimi-lunsj til kl 16. Det var veldig greit, for med en forrett i tillegg – og sannelig dessert også, var det middag, så det var unnagjort før hjemkomsten. Greit å sitte i spisesalen da vi hadde flyttet ut av lugaren. Deilig mat, hyggelig kelner. Turen kan absolutt anbefales.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og fattern har stikki på den turen, midt i uka, kr 75 ! Deilig å spise buffet og være på spa siste delen av reisen, men må jo ta med all baggasje ut av lugaren noen timer før ankomst på vei hjem, så hvorfor ikke stappe det inni spa-avdelingen???

Vi går ikke i land, bare sover litt lenge og spiser mat ettersom vi føler for det når vi ankommer Danmark.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...