Gå til innhold

Hvor liten var den minste elskeren du har hatt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og var det brukbart?

Både lengde og tykkelse = størrelse. Bare sånn at det ikke hersker noen begrepsforvirringer her.

Du kan jo sammenligne lengde med en toalettrull f.eks (ca 10-11 cm, og 5 cm i diameter) om du ikke har noe annet grunnlag.

Videoannonse
Annonse
Gjest "gjest"
Skrevet

Nå er jeg skitlei de her kukdebattene altså.

• Liker 13
Skrevet

Nå er jeg skitlei de her kukdebattene altså.

Alikevel skal du innom hver eneste en, så du kan neppe være SÅ lei av de.

• Liker 9
Skrevet

Det kunne jo vært høyden på mannen det var snakk om. :)

Jeg har selv ingen anelse, har ikke for vane å måle.

For å være ærlig så har jeg aldri tenkt over det før jeg begynte å lese her på KG.

• Liker 4
Skrevet

Det kunne jo vært høyden på mannen det var snakk om. :)

Jeg har selv ingen anelse, har ikke for vane å måle.

For å være ærlig så har jeg aldri tenkt over det før jeg begynte å lese her på KG.

Jeg har heller aldri tenkt noe særlig over det, har verken hatt noen med altfor liten eller altfor stor, er vel derfor. Tror dere tenker altfor mye på dette uten grunn, og uansett. Hvis 90% av kvinnene her inne sier at den du har er for liten, hva skal du gjøre med det? Den kan jo ikke akkurat bli større, så hva pokker er vitsen. Du har den du har, lær deg å bruke den. The end

Skrevet

Egentlig tror jeg du har det ganske godt om penisstørrelser er det eneste du går rundt og bekymrer deg for. Snittlengden er 15, men de fleste peniser er faktisk under det. Menn lyver om størrelsen uansett, så kvinners øyemål er ganske påvirket. En stor penis er mindre enn du tror.

Skrevet

En lillefinger.. Og etter 2-3 jokk var han ferdig.. Jey..

Skrevet

En lillefinger.. Og etter 2-3 jokk var han ferdig.. Jey..

Og likevel fikk han det han ønsket og ble tilfreds ;) Mikrotiss 1 - du 0. :)

• Liker 4
Skrevet

Åh. Det handla om peniser. Igjen. Trodde det skulle handle om høyde, jeg. Så naiv er jeg!

• Liker 1
Skrevet

Åh. Det handla om peniser. Igjen. Trodde det skulle handle om høyde, jeg. Så naiv er jeg!

Jeg skal lage en høydetråd jeg :)

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

ikke det=?

Skrevet

Og likevel fikk han det han ønsket og ble tilfreds ;) Mikrotiss 1 - du 0. :)

Bortsett fra at han seksuelt sett høres ut som en taper i senga, både pga størrelsen sin men mest av alt på grunn av sin egoisme og manglende evne til å tilfredsstille sexpartneren.

Får håpe han er flink til å komme i kontakt med nye jenter, for han høres ikke akkurat ut som noe som ville fristet til gjentakelse. :P

Gjest Nuppdupp
Skrevet

målte ikke... burde jeg ha med målebånd????? ;)

Skrevet

Egentlig tror jeg du har det ganske godt om penisstørrelser er det eneste du går rundt og bekymrer deg for. Snittlengden er 15, men de fleste peniser er faktisk under det. Menn lyver om størrelsen uansett, så kvinners øyemål er ganske påvirket. En stor penis er mindre enn du tror.

Statistikk-FAIL!!

Hvis de fleste peniser var under 15cm, hvor tror du gjennomsnittet hadde ligget? Det kunne selvsagt være at 10% av penisene var 50cm, og dermed trakk opp snittet, men så veldig sannsynlig er det ikke.

• Liker 2
Skrevet

Statistikk-FAIL!!

Hvis de fleste peniser var under 15cm, hvor tror du gjennomsnittet hadde ligget? Det kunne selvsagt være at 10% av penisene var 50cm, og dermed trakk opp snittet, men så veldig sannsynlig er det ikke.

Statistisk opererer man med både median og gjennomsnitt for å få svaret på slike ting som dette. Når medianen er mindre enn snittet, vil det si at det er flere som er mindre enn snittet, enn over snittet. Så hvorfor ikke tro på det disse undersøkelsene viser? At det faktisk er fler som har mindre penis enn snittet enn de som har større.

Skrevet

139 cm høy var mannen.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

målte ikke... burde jeg ha med målebånd????? ;)

:vetikke:

Lurer på det samme. Måler dere virkelig penisen til alle dere ligger med? :klo:

Kanskje det er bare jeg som er under gjennomsnittet interessert i peniser.

Skrevet

Og var det brukbart?

Både lengde og tykkelse = størrelse. Bare sånn at det ikke hersker noen begrepsforvirringer her.

Du kan jo sammenligne lengde med en toalettrull f.eks (ca 10-11 cm, og 5 cm i diameter) om du ikke har noe annet grunnlag.

han var så liten at han kunne pult meg i øret uten å ha vært i nærheten av å sprekke trommehinna mi. :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...