AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 Ser du på deg selv som prippen eller frigjort? jeg bruker ordet frigjort fordi ingen tenker vel at de selv er løse Hva tenker du om de som er mer eller mindre løsslupne seksuelt enn deg? Hva skal til for at du tenker om en jente eller gutt at h*n er prippen eller løs? Inspirert av tråden om hun som runket tilfeldige gutter på fest
AnitaB Skrevet 8. februar 2012 #2 Skrevet 8. februar 2012 Jeg er absolutt frigjort, men meget selektiv. Hvordan definerer du 'frigjort'? Handler dette om å ha en åpen holdning innad i et forhold, eller handler det om å involvere flest mulig mennesker..??
Gjest Chloè Skrevet 8. februar 2012 #3 Skrevet 8. februar 2012 Midt i mellom. Er verken prippen eller den jenta som har sex med en ny gutt hver helg. Skal litt mer til enn å spandere enn drink på meg for å få meg til sengs. Hvem jeg ser på som løs? Folk for ha det sexlivet de selv ønsker, men jeg må innrømme at jeg ikke tar særlig lett på om en framtidig kjæreste har hatt mange partnere, noen krav må man ha
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 8. februar 2012 #4 Skrevet 8. februar 2012 Jeg vet ikke akkurat hvor grensa mellom prippen og frigjort går. Men jeg heller sikkert mer mot å være prippen. 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #5 Skrevet 8. februar 2012 Jeg er absolutt frigjort, men meget selektiv. Hvordan definerer du 'frigjort'? Handler dette om å ha en åpen holdning innad i et forhold, eller handler det om å involvere flest mulig mennesker..?? Jeg lurer på hvordan dere definerer frigjort, for noen av de i den andre tråden som syns det var rart å runke tilfeldige gutter ble kalt prippen og bedt om å bli mer frigjort TS
Gjest Blubberella Skrevet 8. februar 2012 #6 Skrevet 8. februar 2012 Jeg er prippen overfor fremmede menn, men når jeg er i et forhold er jeg en frigjort liten tøsefrøken... 2
Erotisk Flukt Skrevet 8. februar 2012 #7 Skrevet 8. februar 2012 Jeg er en manslut, manwhore, løs som faen. Jeg elsker det, og er stolt av det. Punktum. -Domino
MagicaFraFyll Skrevet 8. februar 2012 #8 Skrevet 8. februar 2012 Jeg er en manslut, manwhore, løs som faen. Jeg elsker det, og er stolt av det. Punktum. -Domino Signerer, bare at jeg er en womanslut, womanwhore(...)
Erotisk Flukt Skrevet 8. februar 2012 #10 Skrevet 8. februar 2012 Prippen. Tøffel, ikke prippen. -Domino 3
Maestro Skrevet 8. februar 2012 #11 Skrevet 8. februar 2012 Med fremmede, så kan jeg f.eks kline med gutter, men aldri gå lenger. Heller ikke mange, sånn hveer helg. Luremus, hæ? Så der er jeg nok småprippen. Men nå er jeg i et forhold, å da er jeg ikke prippen i det hele tatt!
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #12 Skrevet 8. februar 2012 Jeg lurer på hvordan dere definerer frigjort, for noen av de i den andre tråden som syns det var rart å runke tilfeldige gutter ble kalt prippen og bedt om å bli mer frigjort TS Verste jeg har hørt.
Erotisk Flukt Skrevet 8. februar 2012 #13 Skrevet 8. februar 2012 Signerer, bare at jeg er en womanslut, womanwhore(...) La oss whore'e sammen. ;-) -Domino
Mr.Omg Skrevet 8. februar 2012 #14 Skrevet 8. februar 2012 Komplisert som jeg er, så vil jeg si at jeg er begge deler
Gjest strykebrett Skrevet 8. februar 2012 #15 Skrevet 8. februar 2012 Njas... det er lenge mellom hver gang jeg møter noen jeg liker, og jeg ligger ikke med noen jeg ikke har lyst på, så på den måten er jeg kanskje prippen? Men når jeg treffer noen jeg kunne tenkt meg å ha sex med så ser jeg ikke helt poenget med å vente lenge, så på den måten så er jeg nok mer frigjort.
MagicaFraFyll Skrevet 8. februar 2012 #16 Skrevet 8. februar 2012 La oss whore'e sammen. ;-) -Domino Yeah, baby!
Gjest Katten. Skrevet 8. februar 2012 #17 Skrevet 8. februar 2012 Tøffel, ikke prippen. -Domino Ifølge fruen er jeg prippen, ikke tøffel. 2
MagicaFraFyll Skrevet 8. februar 2012 #18 Skrevet 8. februar 2012 Ifølge fruen er jeg prippen, ikke tøffel. Nå hørtes du skikkelig gæmlis ut, Katten!
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #19 Skrevet 8. februar 2012 Jeg tenker ikke at frigjort nødvendigvis betyr å ha sex med "hvemsomhelst" eller ofte med nye partnere, mer at man ikke er redd for å si fra hvordan man vil ha det, ikke er for sjenert og holder tilbake ønsker og behov.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #20 Skrevet 8. februar 2012 definitivt "praktiserende" prippen. men det er av at jeg ikke liker sex serlig. kan kun ha sex i et stabilt langvarigforhold. men jeg syenes ikke noe som helst negativt om de som som har ONS, pulevenner eller lignende, tenker de uansett har et mye mer sundt forhold til sex enn meg. og har heller aldri hørt om en fetisj som jeg har synes har vært ekkel. alt en partner har foreslått i et forhold har jeg alltid sagt ja til å prøve(ikke likt noe av det da men...), og det eneste jeg innbiller meg jeg hadde sagt nei til i fremtiden er å ta noen "ikke likeverdige patnere" inn i sexlivet, trekant, swinging, åpent forhold osv. hadde derimot ikke hatt noe i mot et trofast, trygt, likeverdig forhold med et ekstra menneske, som gjerne kunne ta over der jeg manglet(altså sex). kunne til og med sett på det som helt grei om kjæresten gikk til en prostituert om det hadde vært lovlig. så praktiserende prippen, med et frigjordt sinn kansje.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå