Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2004 #1 Skrevet 6. januar 2004 Jeg har litt problemer med å skjønne hvorfor all drikke skal være så forbasket kald. Ok, akevitt må være det for å døyve smaken, men resten? Iskaldt vann, iskald øl.. Jeg orker ikke drikke kaldt vann, det er da så forbannet kaldt! Er det ikke kaldt nok i dette landet om man ikke skal importere kulda ved å helle den nedigjennom halsen også? Det er ikke bare det at det gjør vondt i tennene, er ikke spesielt plaget med ising. Men å drikke iskaldt vann er like ubehagelig som å dusje i iskaldt vann. BRRRR! Øl må gjerne være kjølig, men helst ikke kald. Da tar jeg den heller lunken..
Pip Skrevet 6. januar 2004 #2 Skrevet 6. januar 2004 Det er faktisk sunnare når drikka er litt 'temperert', enn om ho er iskald...
starie Skrevet 6. januar 2004 #3 Skrevet 6. januar 2004 Ja, og det er lettere å få i seg mye om den ikke er iskald.
Grooo Skrevet 6. januar 2004 #4 Skrevet 6. januar 2004 Da vi var i kina i påsken fikk vi alltid vannet servert nykokt. Skal si jeg svatt noen ganger når jeg tok tak i glasset og det var varmt vann i det! På de to ukene vendte jeg meg til å drikke varmt vann (ikke kokvarmt, ventent med å drikke til det var litt svalere..) og nå klarer jeg ikke drikke iskaldt vann i det hele tatt. Tar gjerne saften litt lunken også, men brusen vil jeg fremdeles ha så kald som mulig...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå