Gå til innhold

Sitter p-plasteret riktig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat startet med p-plaster. Har brukt p-piller tidligere i mange år, men aldri vært helt fornøyd. Så da prøvde jeg med på Evra plasteret. Jeg bare sliter litt med å finne et fint og behagelig sted der det skal sitte. Opplever også at lo fra klærne setter seg i klisteret i kantene og dermed blir plasteret litt løst i kantene. Det sitter fortsatt bra på, er det noe stress om det løsner litt helt ut i kanten?

Så lurer på om noen har noe erfaring med evra plasteret som har noen gode tips, eller noen andre type p-plaster.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akkurat startet med p-plaster. Har brukt p-piller tidligere i mange år, men aldri vært helt fornøyd. Så da prøvde jeg med på Evra plasteret. Jeg bare sliter litt med å finne et fint og behagelig sted der det skal sitte. Opplever også at lo fra klærne setter seg i klisteret i kantene og dermed blir plasteret litt løst i kantene. Det sitter fortsatt bra på, er det noe stress om det løsner litt helt ut i kanten?

Så lurer på om noen har noe erfaring med evra plasteret som har noen gode tips, eller noen andre type p-plaster.

gjør ingenting at det løsner litt i kantene og at lo fra klær samler seg der, bare det ikke er i store mengder. men pass på at det ikke løsner mer enn slik du har beskrevet. Hvis det løsner, skifter du bare plaster og plasserer det et annet sted på kroppen.:) finnes bare et type plaster(evra).

Skrevet

Haha. Å ja. Da har jeg lært noe nytt :biggrin:

Takk for svar

Men sliter fortsatt med å finne noe sted jeg liker. Har det på armen nå, og syns det er kjedelig at det syns når jeg går i t-skjorter. Spesielt siden det kommer en liten mørk kant, og er da ikke veldig pent. Hadde det på ryggen først og var ganske fornøyd med det, helt til jeg tok meg en tur i badekaret der det ble gnidd av mot badekarkanten.

Hvor er det folk pleier å ha det?

Skrevet

Jeg hadde det på låret, litt høyt oppe. Nesten på rumpa.

Skrevet

Haha. Å ja. Da har jeg lært noe nytt :biggrin:

Takk for svar

Men sliter fortsatt med å finne noe sted jeg liker. Har det på armen nå, og syns det er kjedelig at det syns når jeg går i t-skjorter. Spesielt siden det kommer en liten mørk kant, og er da ikke veldig pent. Hadde det på ryggen først og var ganske fornøyd med det, helt til jeg tok meg en tur i badekaret der det ble gnidd av mot badekarkanten.

Hvor er det folk pleier å ha det?

hehe. jeg har det rett over trusekanten ved korsryggen, rompa og foran på hofta/nederst på magen. ikke sett det ved hals, bryst og bein.

står endel informasjon i vedlegget i evra.;)

Skrevet

Takk for svar :)

Da blir det rompa eller lår neste gang! Så får jeg se hvordan det funker for meg :ler:

Gjest PinkLeaf
Skrevet

Jeg har mitt øverst på rompa :-P Funker greit, har bare opplevd at det har løsna en gang på nesten tre år, og da hadde jeg bodd i sjøen og badetøy en hel dag. :-)

Skrevet

Jeg tror nok jeg blir å prøve på rompa neste gang ja. Syns det sitter fint på armen, men som sagt er det ikker veldig pent. Takk for tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...