AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 Jeg er bare her for å si at dere ikke må kjøpe kinderegg 3 pk. Jeg fikk to helt like biler i samme pakke! Hva er det for noe tull Kinder surprise driver med nå??! RAN!!!!!!!! 8
Gjest Koala Lompa Skrevet 8. februar 2012 #2 Skrevet 8. februar 2012 (endret) Tre (ulike) ting på en gang - er ikke mulig det vettu. Endret 8. februar 2012 av Koala Lompa
Gjest finurlig Skrevet 8. februar 2012 #3 Skrevet 8. februar 2012 Det er da ikke så ille! Da kan du kappkjøre Husker en gang, mine 2 venninner fikk HappyFeet-figur, jeg fikk "Turist-Satan". Skuff. 1
Chiyo Skrevet 8. februar 2012 #4 Skrevet 8. februar 2012 Hvorfor bruke penger på kinderegg, når kinder maxi smaker det samme? Who cares about the stupid toy liksom? 4
Calypso Skrevet 9. februar 2012 #5 Skrevet 9. februar 2012 Who cares about the stupid toy liksom? I do! 2
Pixie Skrevet 9. februar 2012 #6 Skrevet 9. februar 2012 Hvorfor bruke penger på kinderegg, når kinder maxi smaker det samme? Who cares about the stupid toy liksom? 1
Meaty Skrevet 9. februar 2012 #7 Skrevet 9. februar 2012 Hvorfor bruke penger på kinderegg, når kinder maxi smaker det samme? Who cares about the stupid toy liksom? Det er sikkert akkurat samme sjokoladen, men de tynne eggene er mye mer delikate og lekre å spise, det synes i hvert fall jeg. 1
Calypso Skrevet 9. februar 2012 #8 Skrevet 9. februar 2012 Det er sikkert akkurat samme sjokoladen, men de tynne eggene er mye mer delikate og lekre å spise, det synes i hvert fall jeg. Enig, selv om jeg godt kan spise kindermaxi så syntes jeg eggene smaker bittelitt bedre... merkelig det der. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå