Gjest *smak* Skrevet 9. februar 2012 #21 Skrevet 9. februar 2012 Jeg har en DKNY veske.. Er ikke sikker på om det er designer veske?
Missi89 Skrevet 9. februar 2012 #22 Skrevet 9. februar 2012 Jeg har en del er. Elsker vesker og bruker mer enn gjerne penger på det. Så her er lista mi: LV neverfull MM damier i tre forskjellige størrelser LV speedy LV Artsy Mulberry Bayswater i Oak og i svart Mulberry Alexa i svart Mulberry Daria Hobo i svart Mulberry Effie hobo i beige Hermes Birkin i svart, lyebrun og burgunder Jimmy Choo Watersnake Ring Hobo har også en haug med guess vesker fra da jeg var yngre, men bruker de så sjeldent nå. Sitter nå og sikler på en klassisk Chanel veske så det bli vel mitt neste kjøp.
Kelsier Skrevet 9. februar 2012 #23 Skrevet 9. februar 2012 Åh, mye fint her altså Selv har jeg: Mulberry Bayswater i Chocolate + to vintage Mulberry-vesker arvet etter bestemor og mormor. Men det kommer mer!
Dixie Skrevet 9. februar 2012 #24 Skrevet 9. februar 2012 Jeg har en del er. Elsker vesker og bruker mer enn gjerne penger på det. Så her er lista mi: LV neverfull MM damier i tre forskjellige størrelser Hvoran kan du ha det i tre forskjellige størrelsen når MM er navnet på den midterste størrelsen???
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #25 Skrevet 9. februar 2012 Hvordan i alle dager får dere råd til så mange svindyre vesker? Jeg spør fordi jeg er oppriktig nysgjerrig.. Greit at det handler om prioriteringer, men å ha mange vesker som koster rundt 10 000 per stykk... Hva er det man prioriterer bort da, for å få råd til noe sinnsykt dyrt? Det er jo ikke sånn at bare man planlegger kjøp og ikke impulsshopper på kjedebutikker så har man plutselig råd til å samle vesker til 10 000 per stykk liksom.. Om Hermes Birkin... koster ikke den oppimot 100 000 kr? Og å eie 3 stykker?!?
Tbag Skrevet 9. februar 2012 #26 Skrevet 9. februar 2012 Om Hermes Birkin... koster ikke den oppimot 100 000 kr? Og å eie 3 stykker?!? Er det noen her som har sagt at de eier 3 stk birkin? finner ikke det jeg Uansett, de har en startpris på mellom 30-40 lapper, deretter kommer det helt an på hvilke materiale vesken er laget av.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #27 Skrevet 9. februar 2012 Er det noen her som har sagt at de eier 3 stk birkin? finner ikke det jeg Uansett, de har en startpris på mellom 30-40 lapper, deretter kommer det helt an på hvilke materiale vesken er laget av. Vel, her.. Hermes Birkin i svart, lyebrun og burgunder Om man har Birkinvesker for minst 120 000 kr,, i tillegg til en masse andre dyre designervesker så lurer jeg på hvordan det egentlig er mulig. Spesielt om man er 22/23 år (født i 89..). Man må i så fall ha steinrike foreldre da som punger ut?! 1
Missi89 Skrevet 9. februar 2012 #28 Skrevet 9. februar 2012 Vi har penger i familien ja. Har arvet masse penger fra besteforeldrene mine. Fikk dem på forskudd da jeg ble 18 år og har ellers alltid hatt mye penger. Det hørtes ikke helt bra ut men dere forstår hva jeg mener.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #29 Skrevet 9. februar 2012 Vi har penger i familien ja. Har arvet masse penger fra besteforeldrene mine. Fikk dem på forskudd da jeg ble 18 år og har ellers alltid hatt mye penger. Det hørtes ikke helt bra ut men dere forstår hva jeg mener. Uff, det hørtes forferdelig ut. Bryr foreldrene dine seg så lite om at du skusler bort så mye penger? Blir de ikke veldig triste når de ser hvilke verdier du har endt opp med ved å ha tilgang til mye penger? 3
mulberrygal Skrevet 9. februar 2012 #30 Skrevet 9. februar 2012 Her kommer en liste med mine skatter Mulberry Bayswater Oak med limited edition print Mulberry Leah hobo i hazelnut Mulberry Alexa i gull Mulberry Polly push lock tote i orange (pumpkin) OG mørkblå (midnight) (skal selge den ene da, ble litt uplanlagt at jeg kjøpte begge) Chanel 2.55 i babyrosa semska skinn Miu Miu bow bag Mulberry brynmore (egentlig kjøpt jeg den til min kjæreste i gave )
mulberrygal Skrevet 9. februar 2012 #31 Skrevet 9. februar 2012 (endret) Uff, det hørtes forferdelig ut. Bryr foreldrene dine seg så lite om at du skusler bort så mye penger? Blir de ikke veldig triste når de ser hvilke verdier du har endt opp med ved å ha tilgang til mye penger? Det er ikke nokka galt med hennes verdier som bruker pengene på vesken, hvorfor skulle hun ikke det hvis det er hennes penger? For alt vi vet kunne hun vært smart å kjøpt de brukt billig) Enkelte kjøper en ny Birkin når de kunne kjøpt 5 av de brukt på ebay, så hun kunne ha brukt mindre penger på sin samling enn det man tenker. Endret 9. februar 2012 av mulberrygal
Gjest snoopy_93 Skrevet 9. februar 2012 #32 Skrevet 9. februar 2012 Jeg har en liten Friis & company veske og to mellomstore. To av de er slike. Er ikke helt like, den ene er i skinn og den andre er i sort stoff med noe glitter greier. Begge er sorte. Den lille har to forskjellige brunfarger og er en slags veske du kan ta med på byn. Ikke store greia, men jeg vil kalle den en "party veske"
Lana Del Rey Skrevet 12. februar 2012 #33 Skrevet 12. februar 2012 Mulberry Bayswater i helt hvit! Elsker den
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #34 Skrevet 12. februar 2012 Jeg har en liten Friis & company veske og to mellomstore. To av de er slike. Er ikke helt like, den ene er i skinn og den andre er i sort stoff med noe glitter greier. Begge er sorte. Den lille har to forskjellige brunfarger og er en slags veske du kan ta med på byn. Ikke store greia, men jeg vil kalle den en "party veske" Friis & company er ikke en designerveske. 3
Kala Skrevet 12. februar 2012 #35 Skrevet 12. februar 2012 En grå Kelly Moore. Vet ikke om det er designveske da, men.. Er hvertfall designet av en fotograf. Libby
Miss Lucky Skrevet 19. februar 2012 #36 Skrevet 19. februar 2012 LV Damier Azur canvas Og en svart prada som jeg ikke engang vet navnet på *flau* En klassisk chanel er like rundt hjørnet, men er litt usikker på hvilken farge jeg skal gå for. . Tror jeg må sjekke ut denne tråden litt nøyere i morgen, sliter nemlig med å finne vesker jeg virkelig vil ha jeg, og har en kjæreste som drar meg med fra butikk til butikk, og jeg finner ikke noe. Det er vel det som kalles luksusproblem
Stellia Skrevet 19. februar 2012 #38 Skrevet 19. februar 2012 * Mulberry Bayswater i Oak * Alexander Wang Rocco Duffle Bag i svart med svarte studs
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå