AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 Inspirert av tråden "hvilke designvesker ønsker du deg" så lurer jeg av ren nyskjerrighet på hvilke vesker KG brukerene har.... Er over gjennomsnittelig opptatt av vesker og sko, og har de siste årene gått fra kvantitet til kvalitet... Dvs, kjøper færre men dyrere og prøver å tenke at de skal være klassiske og vare lenge.. Selv har jeg Louis Vuitton speedy 25 i monogram Louis Vuitton Neverfull i damier Mulberry Basewater i Oak Gleder med til å høre hvilke godbiter andre Kg brukere har :-)
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #2 Skrevet 8. februar 2012 Chanel classic flap bag Og en veske fra dkny. Har nettop startet samlingen selv. og jeg ELSKER den allerede. :-D
Nevian Skrevet 8. februar 2012 #3 Skrevet 8. februar 2012 Samlet sett - kopier og ekte - kommer mitt antall på mindre enn én. Ihvertfall godt å høre at du har etterhvert har svingt unna Stalins visdomsord om at kvantitet er en kvalitet i seg selv. Ikke alle kvinner som har kommet seg dit enda :happy:
Irim Skrevet 8. februar 2012 #4 Skrevet 8. februar 2012 Denne: YSL Muse 2 ( http://essentialsquare.com/produkter/217-ysl-muse-2.html )
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #5 Skrevet 8. februar 2012 Jeg har en LV-veske fra mange år tilbake. Husker ikke hva den heter, men den er firkanta og grå med preget LV-logo (veldig diskret). Synes LV er oppskrytt og egentlig litt harry, liker bedre Mulberry. Har den som ligner på Roxanne, men i liten størrelse i mørkebrun farge. Tror den heter noe annet enn Roxanne, da. Har også en i sort med metallenke til å ha over skuldrene, den har også gått ut av produksjon. Har en sort Annie, en Mabel i snake og en Hobo (oversized) i sort. Også en som har gått ut av produksjon, men den minner litt om Bayswater og er i cerise i det skinnet de brukte før (darwin). Siste innkjøp er en sort Alexa, og den bruker jeg hele tiden, elsker den! Ellers bruker jeg masse Annie, Boho og av og til den i snake. Ja, også har jeg en sølv Mulberry selskapsveske som ikke lenger er i produksjon. Veldig fin, synes jeg, og jeg bruker den masse.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #6 Skrevet 8. februar 2012 Mulberry Mitzy, heter den visst, ikke Hobo oversize.
Kirby Skrevet 8. februar 2012 #7 Skrevet 8. februar 2012 Marc by Marc Jacobs Faridah hobo (og en Mulberry Ava lommebok). Neste veske blir en Mulberry Bayswater eller Mitzy hobo
Gjest Solsmil Skrevet 8. februar 2012 #8 Skrevet 8. februar 2012 mulberry bayswater i oak og mulberry brynmore i chocolate.
Tbag Skrevet 8. februar 2012 #9 Skrevet 8. februar 2012 LV monogram NoèLV monogram pochetteLV black epi Speedy 30LV black epi PochetteMulberry Bayswater oakMBMJ Bianca black
Dixie Skrevet 8. februar 2012 #10 Skrevet 8. februar 2012 (endret) Nå skal det sies at jeg er over gjennomsnittet interessert i vesker, og da spesielt LV.. 1 LV monogram Neverfull GM 1 LV Mon Monogram Neverfull MM 1 LV Damier Ebene Neverfull MM 1 LV Damier Azur Neverfull GM 1 LV Mon Monogram Speedy 35 1 LV Speedy Eden 1 LV Mahina L Antracite 1 LV Antheia Ixia sort 1 LV Antheia Hobo ombre 1 LV Emperiente Citadine GM Ombre 1 LV Emperiente Peiliitante Flamme 1 LV Epi Passy Sort GM 1 LV Epi Montaigne Sort 1 LV Epi Alma Citron 1 LV Monogram Lockit MM 1 LV Venris Melrose Avenue Amarante 1 LV Venris Mallory Square Noisette 1 LV Thaitiene 1 LV Damier Ebene Alma 1 LV Damier Graphite Daniel MM 1 LV Muliticolor Kate Clutch 1 LV Monogram Eva 1 LV Damier Azur Hampstead 1 LV Pochette Roses 1 LV Pochette Monogram 1 LV Monogram Kepall 60 1 LV Damier Ebene Pegase 55 1 Celine Mini luggage/boston bag 1 YSL Clutch silver metallic Sånn, håper jeg ikke har glemt noen nå, vet det er galskap.... Men det er MIN galskap Endret 8. februar 2012 av Dixie 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #11 Skrevet 8. februar 2012 Nå skal det sies at jeg er over gjennomsnittet interessert i vesker, og da spesielt LV.. 1 LV monogram Neverfull GM 1 LV Mon Monogram Neverfull MM 1 LV Damier Ebene Neverfull MM 1 LV Damier Azur Neverfull GM 1 LV Mon Monogram Speedy 35 1 LV Speedy Eden 1 LV Mahina L Antracite 1 LV Antheia Ixia sort 1 LV Antheia Hobo ombre 1 LV Emperiente Citadine GM Ombre 1 LV Emperiente Peiliitante Flamme 1 LV Epi Passy Sort GM 1 LV Epi Montaigne Sort 1 LV Epi Alma Citron 1 LV Monogram Lockit MM 1 LV Venris Melrose Avenue Amarante 1 LV Venris Mallory Square Noisette 1 LV Thaitiene 1 LV Damier Ebene Alma 1 LV Damier Graphite Daniel MM 1 LV Muliticolor Kate Clutch 1 LV Monogram Eva 1 LV Pochette Roses 1 LV Pochette Monogram 1 LV Monogram Kepall 60 1 LV Damier Ebene Pegase 55 1 Celine Mini luggage/boston bag 1 YSL Clutch silver metallic Sånn, håper jeg ikke har glemt noen nå, vet det er galskap.... Men det er MIN galskap Hva jobber du som siden du har råd til alt dette? 1
Hecubaa Skrevet 8. februar 2012 #12 Skrevet 8. februar 2012 En av mine beste venner: https://lh5.googleusercontent.com/-aAKsn1qsywI/TXvA6cA0WjI/AAAAAAAAB4I/C0RgaMYqFvk/Classic+Q+Fudge.jpg
Dixie Skrevet 8. februar 2012 #13 Skrevet 8. februar 2012 Hva jobber du som siden du har råd til alt dette? Helt vanlig jobb. Dreier seg jo i stor grad om prioriteringer da.... Men ingen barn og lite gjeld gir en jo litt muligheter da... + at jeg ikke har hest mer... (for å si det sånn, den kostet mer i året en jeg bruker på vesker...)
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #14 Skrevet 8. februar 2012 Jeg har bare en, den eneste jeg har ønsket meg så langt og det er Mulberry Alexa Oak. Elsker den!
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #15 Skrevet 8. februar 2012 En lyseblå Marc Jacobs Natasha, en gammelrosa See by Chloé Poya og en mørkeblå Miu Miu-clutch. Går faktisk for originalitet fremfor klassiske vesker når det gjelder farge. Når jeg ser skikkelig unike designervesker i limited edition-farger banker hjertet mitt mye hardere enn for en sort Bayswater eller en brun Alexa.
defaitist Skrevet 8. februar 2012 #16 Skrevet 8. februar 2012 Givenchy Pandora large i anthracite. Balenciaga City i svart. Michael Michael Kors saddle bag i brun. Tiger of Sweden et eller annet. Mer skal det bli.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #17 Skrevet 8. februar 2012 Huff, jeg husker jo aldri hva de heter. Har en svart D&G tote med frynser på. En liten Armani-veske som egentlig ser helt vanlig ut Den Chloe-vesken med hengelås på (som egentlig var et forferdelig dumt kjøp, den er så tung!) En brun Valentino som også har frynser på. Neste gang blir det en mer klassisk en, har litt for lett for å kjøpe ting jeg faller for der og da..
Olive Skrevet 9. februar 2012 #19 Skrevet 9. februar 2012 (endret) Mulberry Bayswater Oak. Mulberry Bayswater i leopardmønster. Mulberry Tillie i rosa struts. Mulberry Neely shoulder bag i blått. Mulberry Polly Push Lock i orange. LV Speedy 30 i ebene. LV Alma MM i monogram. Miu Miu Bow tote. Dolce & Gabbana Miss Sicily i sort. Chanel 2.55 jumbo flap bag i sort. Marc Jacobs Venetia Bowling bag i tan. YSL Lucky colorblock tote. Pluss en hel del Marc by Marc Jacobs, See by Chloe og Armani Jeans og andre som "ikke teller". Eeeeelsker vesker Endret 9. februar 2012 av Olive
Gjest Solsmil Skrevet 9. februar 2012 #20 Skrevet 9. februar 2012 Chanell <3 wow, har aldri hørt om chanell før..... chanel derimot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå