AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 Jeg har en philips flatskjerm (Sikkert helt uvesentlig) har ikke brukt den på noen dager nå, og bruker den veldig sjelden. kanskje engang i mnd for og game litt. Men nå mens det var helt stille og rolig her lagde den masse høye knirke lyder.. jeg bare lurer på hva som skjer i tv'en når de begynner og bråke helt uten grunn? Det er sikkert helt uintresangt.. men jeg lurer fordet.
Gjest Slowpoke Skrevet 8. februar 2012 #2 Skrevet 8. februar 2012 Haha, det har jeg også lurt på noen ganger :gjeiper: Følge med
Nevian Skrevet 8. februar 2012 #3 Skrevet 8. februar 2012 Knirk og "smell" skyldes utvidelse/sammentrekninger i plastmaterialet som følge av temperaturendringer. Derfor høres det ofte når den har vært avslått en stund etter å ha stått på. Kan sikkert skje bare av at sola skinner på den også. Er nå min gjettning ihvertfall :happy: 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #4 Skrevet 8. februar 2012 eller at man har sett litt for lenge på tv...
forståelsesfull Skrevet 11. februar 2012 #5 Skrevet 11. februar 2012 Jeg har en philips flatskjerm (Sikkert helt uvesentlig) har ikke brukt den på noen dager nå, og bruker den veldig sjelden. kanskje engang i mnd for og game litt. Men nå mens det var helt stille og rolig her lagde den masse høye knirke lyder.. jeg bare lurer på hva som skjer i tv'en når de begynner og bråke helt uten grunn? Det er sikkert helt uintresangt.. men jeg lurer fordet. TV-er må smøres regelmessig. TV-fett får du kjøpt i velassorterte elektroforretninger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå