Gå til innhold

Hvorfor knirker tv'en?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en philips flatskjerm (Sikkert helt uvesentlig) har ikke brukt den på noen dager nå, og bruker den veldig sjelden. kanskje engang i mnd for og game litt.

Men nå mens det var helt stille og rolig her lagde den masse høye knirke lyder.. jeg bare lurer på hva som skjer i tv'en når de begynner og bråke helt uten grunn?

Det er sikkert helt uintresangt.. men jeg lurer fordet. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Slowpoke
Skrevet

Haha, det har jeg også lurt på noen ganger :gjeiper:

Følge med :popcorn:

Skrevet

Knirk og "smell" skyldes utvidelse/sammentrekninger i plastmaterialet som følge av temperaturendringer. Derfor høres det ofte når den har vært avslått en stund etter å ha stått på. Kan sikkert skje bare av at sola skinner på den også. Er nå min gjettning ihvertfall :happy:

• Liker 2
Skrevet

eller at man har sett litt for lenge på tv... :P

Skrevet

Jeg har en philips flatskjerm (Sikkert helt uvesentlig) har ikke brukt den på noen dager nå, og bruker den veldig sjelden. kanskje engang i mnd for og game litt.

Men nå mens det var helt stille og rolig her lagde den masse høye knirke lyder.. jeg bare lurer på hva som skjer i tv'en når de begynner og bråke helt uten grunn?

Det er sikkert helt uintresangt.. men jeg lurer fordet. :fnise:

TV-er må smøres regelmessig. TV-fett får du kjøpt i velassorterte elektroforretninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...