womenwomen Skrevet 10. februar 2012 #61 Skrevet 10. februar 2012 voldsomt så agressiv og dømmende du er. det morsomme er jo at litt maskuline kvinner (kvinner med stor K som du sier) ofte ender opp med en tøffelmann, mens hun har badboys på si. særlig når kvinnen har eggløsning og er på jakt etter en maskulin mann. Alle menn blir tøffel menn i mitt selskap. Alle menn er egentlig tøffel-menn... 1
tom1986 Skrevet 10. februar 2012 #62 Skrevet 10. februar 2012 Alle menn blir tøffel menn i mitt selskap. Alle menn er egentlig tøffel-menn... hah, du har bare ikke møtt noen som klarer å håndtere deg ennå. innerst inne søker alle kvinner en mann de kan underkaste seg litt.
womenwomen Skrevet 10. februar 2012 #63 Skrevet 10. februar 2012 hah, du har bare ikke møtt noen som klarer å håndtere deg ennå. innerst inne søker alle kvinner en mann de kan underkaste seg litt. Tull. Damer med stor D søker en god deilig elsker... Eneste grunnen til at jeg gidder å gjøre som han vil og late som jeg underkaster meg , og leke at jeg respektere han. Er viss jeg får god sex av han. Da er jeg avhengig av han. For å få god sex. Eneste taket en mann har på meg. Hvorfor skulle jeg ellers late som jeg underkaster meg - om jeg ikke nyter det sexuelt selv - å gjøre det frivillig for han - nettopp forde jeg elsker han ? 1
tom1986 Skrevet 10. februar 2012 #64 Skrevet 10. februar 2012 Tull. Damer med stor D søker en god deilig elsker... Eneste grunnen til at jeg gidder å gjøre som han vil og late som jeg underkaster meg , og leke at jeg respektere han. Er viss jeg får god sex av han. Da er jeg avhengig av han. For å få god sex. Eneste taket en mann har på meg. Hvorfor skulle jeg ellers late som jeg underkaster meg - om jeg ikke nyter det sexuelt selv - å gjøre det frivillig for han - nettopp forde jeg elsker han ? klart. å være en god elsker er en del av å være mann. å ha egne meninger, stå for det man sier, være pålitelig, stabil etc er andre aspekter. når en kvinne finner en slik mann, underkaster hun seg frivillig. kvinner ønsker, til en viss grad, å bli ledet av en mann.
AryaUnderfoot Skrevet 10. februar 2012 #65 Skrevet 10. februar 2012 Kjæresten gjorde dette med meg, under akten. Livet går videre, og det at han bevist hver dag før og siden den hendelsen at det er meg han vil ha, er all den bekreftelsen jeg trenger. Selvfølgelig snakket vi om det, og han beviste gjennom ord og handlinger at han var lei seg for at det skjedde, og vi har det helt fantastisk nå! De som mener at dette virkelig er grunn til å ende ett godt forhold, forstår jeg meg IKKE på. 1
womenwomen Skrevet 10. februar 2012 #66 Skrevet 10. februar 2012 klart. å være en god elsker er en del av å være mann. å ha egne meninger, stå for det man sier, være pålitelig, stabil etc er andre aspekter. når en kvinne finner en slik mann, underkaster hun seg frivillig. kvinner ønsker, til en viss grad, å bli ledet av en mann. Det er sån allt med respekt fungerer. Vi respekterer de vi LIKER , SOM KAN GI OSS NOE VI TRENGER EVT. HAR BEHOV FOR OG SOM VI ER REDD FOR Å MISTE. FORDE VI HAR BEHOV FOR DEM. Du respekterer sjefen din - forde uten han har du ikke jobb lenge...hvis han skulle finne på å sparke deg eller misslike deg. Du ville heller ikke respektere en dame du hverken liker eller har behov for, og som aldri " gir " deg noe som helst. Hun er selvsagt ingen tap for deg. En mann som ikke gir meg noe , har jeg ikke behov for. Derfor liten respekt for han... 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #67 Skrevet 11. februar 2012 Kan hende hun ikke mente noe med det, jeg vet at folk kan assosiere forskjellige folk med roller eller hvordan jeg skal forklare det. F.eks jeg kalte katta til veninna mi alltid navnet til katta mi, fordi han også er en katt... Noen ganger går huet litt i stå. Du har en rolle som kjæresten hennes, noe som eksen hennes hadde før, så navnet hans kan assosieres med din "rolle" i huet hennes. Mulig hun fikk en "black out" og sa navnet uten å tenke over det, altså at det faktisk ikke lå mer bak det enn dette. enda et eksempel: Min kjæreste er tyrkisk, jeg har en annen god venn som også er tyrkisk. Så de kommer litt i samme "bås" på den måten. Noen ganger har jeg vært på nære nippet til å kalle min tyrkiske venn navnet til kjæresten min, fordi de har en felles "assosiasjon" at begge er tyrkiske. Det er som en liten "svikt" som bare skjer uten at jeg har noe kontroll eller mener noe med det i det hele tatt. rett og slett ren kortvarig forvirring om jeg er litt skeiv i fokuseringa. du kan jo spørre henne om dette.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #68 Skrevet 11. februar 2012 Jeg vet ikke hvor lenge dere har vært sammen da, hvis det ikke er så lenge....kan det hende hun liksom bare må "venne seg av" fordi hun er så vant med å bruke navnet til eksen i fortida. For noen tar det et par mnd til det er HELT ute av systemet. Det trenger ikke å være verre,selv om det virker veldig ille og årende der og da, som jeg forstår.... Hvis det er noe anna er det jo litt ille såklart...
Gjest Rastl0s Skrevet 11. februar 2012 #69 Skrevet 11. februar 2012 Og det finnes ikke noen menn som er dobbelt-moralister? Men så er ikke tråden her om menn, er den vel?
Raven Emerald Skrevet 11. februar 2012 #71 Skrevet 11. februar 2012 (endret) Men så er ikke tråden her om menn, er den vel? Det kan den være, faktisk. Eller mener du at menn ikke sier feil navn i senga? Og om du nå har tenkt å påpeke at dama til TS jo er en kvinne, så kan du ha i bakhodet at denne tråden handler da hverken om menn eller kvinner, men én kvinne. Med andre ord; handler ikke tråden om menn også, handler den heller ikke om kvinner som gruppe. Og bare for å påpeke det... Det er slett ikke sikkert at noen av kvinnene i denne tråden, i det hele tatt har svart i andre tråder av samme art. Langt mindre mener det er greit om kvinnner sier feil navn, men ikke at menn gjør det. Mente heller at det er damer her i tråden som sikkert hadde syntes det var greit å gjøre det selv, men ikke mannen. Da snakker jeg ikke om alle, men enkelte. Selv om du åpenbart tar det som en selvfølge. Endret 11. februar 2012 av Raven Emerald
aliata Skrevet 11. februar 2012 #72 Skrevet 11. februar 2012 Mitt tips: vær singel såpass lenge imellom at ikke eksen sitt navn fremdeles sitter som limt på tungespissen...
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #73 Skrevet 12. februar 2012 Tror du det hjelper da? Er jo uansett det siste navnet man brukte
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #74 Skrevet 12. februar 2012 Oops... ekkel situasjon... Men heldigsvis (?) for meg har kjæresten min sin ex samme navn som meg, ganske rart egentlig siden vi ikke akkurat heter noe så vanlig som Anne. Vi er mer i Lovise-gata..
Apis Skrevet 13. februar 2012 #75 Skrevet 13. februar 2012 Ingen av minne tidligere kjærester eller nåværende roper navn under sex. Ikke jeg heller. Dere må slutte å rope navn blir bare sårede følelser av slikt.. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå