Gå til innhold

DAMA ROPTE UT NAVNET PÅ EKSEN

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist å se alle som skriver de er lei seg for å rope ut feil navn. Skaden er alerede gjort når du har gjort det, er jo derfor det er en big deal. Alle har såpass selvkontroll at du ikke roper feil navn når du har sex med den du er glad i.

Å se bort fra noe sånnt uten vidre, eller å ta det som et komplemang, er jo helt på tryne mentalitet. Alle med følelser fatter at det er sårende, om det var uhell eller ikke. Den som ble såret kan jo tro at den andre parten faktisk tenkte på exen eller hvem det nå er.

Å når det gjelder å ta det som et komplimang, jeg ville jo heller ta det som et soleklart tegn på at dette var en hun hadde fått bra sex fra før. Hvorfor ellers rope ut akkurat dette navnet, å ikke ditt. Hadde ikke tilgitt det, enkelt å greit.

Forde jeg er vant til å ha sex kunn med X`en. Etter nesten 10 år sammen. Er det så rart man kan ta feil navn da ? Første natta og han nye egentlig er en fremmend mann for deg du kunn har benyttet navnet på noen få ganger - før man havner til sengs. DU får bruke TID på å la dama bli kjent med deg og få et forhold til deg - så fortjener du etterhvert å høre ditt eget navn under sex....med henne. X`en har 10 års forsprang - DU er et nytt bekjentskap for henne. X`en har gjordt seg fortjent til dette gjennom LANG OG TRO TJENESTE for henne i sengen i mange år...

Hvor lenge har du tenkt å bli da ? Stikke av første natta - snurt og sur forde hun ikke brukte ditt navn ? Ærlig talt. Du får som fortjent om du gjør det. Særlig om du stikker av første natta. Da kan du bare GLEMME å noensinne få HØRE en kvinne skrike ut DITT NAVN i ekstase/orgasme.

Du blir kanskje en av mennene som aldri vil få oppleve det. Forde du gir opp så lett og er så hårsår og usikker.Rett og slett en taper.

Tenk på det - hennes X har fortjent det gjennom lang og tro tjeneste i sengen gjennom 10 år..... MEN - HAN VIL ALDRI FÅ VITE OM DETTE ...HUN VIL ALDRI FORTELLE HAN DETTE...HAN FÅR INGEN GLEDE AV DET UANSETT. Men du vil - en dag om du blir : )

• Liker 1
Skrevet

Er det virkelig så mange som har klart å rope feil navn? Trodde ikke det var så vanlig..

Skrevet

Forde jeg er vant til å ha sex kunn med X`en. Etter nesten 10 år sammen. Er det så rart man kan ta feil navn da ? Første natta og han nye egentlig er en fremmend mann for deg du kunn har benyttet navnet på noen få ganger - før man havner til sengs. DU får bruke TID på å la dama bli kjent med deg og få et forhold til deg - så fortjener du etterhvert å høre ditt eget navn under sex....med henne. X`en har 10 års forsprang - DU er et nytt bekjentskap for henne. X`en har gjordt seg fortjent til dette gjennom LANG OG TRO TJENESTE for henne i sengen i mange år...

Hvor lenge har du tenkt å bli da ? Stikke av første natta - snurt og sur forde hun ikke brukte ditt navn ? Ærlig talt. Du får som fortjent om du gjør det. Særlig om du stikker av første natta. Da kan du bare GLEMME å noensinne få HØRE en kvinne skrike ut DITT NAVN i ekstase/orgasme.

Du blir kanskje en av mennene som aldri vil få oppleve det. Forde du gir opp så lett og er så hårsår og usikker.Rett og slett en taper.

Tenk på det - hennes X har fortjent det gjennom lang og tro tjeneste i sengen gjennom 10 år..... MEN - HAN VIL ALDRI FÅ VITE OM DETTE ...HUN VIL ALDRI FORTELLE HAN DETTE...HAN FÅR INGEN GLEDE AV DET UANSETT. Men du vil - en dag om du blir : )

Ikke alle er sexguder. :)

Skrevet

Ikke alle er sexguder. :)

Kanskje jeg må lyve å si min x var utrolig dårlig i sengen. Men det er faktisk sant....i begynnelsen av forholdet var han nokså elendig. Jeg måtte lære han alt fra a- b med babyskritt, trinn for trinn. Etter DET ble han min sexGUD : ) Gi meg bare litt tid, så blir han nye også det...Det handler bare om å bli kjent og lære hverandre hva som fungerer. Så kan alle bli en sexgud for sin nye partner...med litt tolmodighet.

Men ingen kan kreve den statusen " sexgud " allerede første natta med en ny fremmend partner. Uansett. At hun har fått masse bra sex før. Er en SNARVEI til at hun kan ha masse bra sex med DEG også. Er da bare positivt at folk har gode erfaringer- så lenge de vil lære fra seg ...For hver partner man blir dypt og godt kjent med , lærer man nye nytt og nyttig. Som alltid kommer neste partner til gode.

• Liker 1
Skrevet

Om jeg ikke var tennt og IKKE i ekstase. Hadde jeg klart å holde tunga rett i munnen og passet meg for hva jeg sa....Da hadde jeg klart å holde kjeft. Noe som er vanskelig for en kvinne - alltså å holde kjeft. Forde vi damer liker å snakke og småprate.Desverre for dere menn.

Jeg var overhodet ikke tennt på X`en, selv om jeg glapp ut med feil navn. Faktisk spyr jeg av X`en og vil ikke ha noe med han å gjøre mer. Er så ferdig med han som det går ån å bli.

Men etter årevis sammen - er X`ens navn desverre lagret på hjernebarken.Men det er bare et NAVN...Han betyr jo ingenting for meg mer nå.Han er fortid. Jævlig irriterende å fortsatt glippe ut med feil navn. Vell - HAN NYE må jo gi meg tid til å bli vant med hans nye navn...

Etter jeg er blitt vant til hans navn. Vil jeg jo selvsagt begynne å bruke det istede.

Det er noe med at gammel vane er litt vond å vende. Jeg VET JO at det ikke er X jeg ligger med.Fullstendig klar over det. Og jeg hadde ALDRI havnet til sengs med han nye, dersom jeg ikke likte han spesielt godt og var tennt på akkurat han...Så glem X. Det er fortid. TS - du er fremtiden. Ikke bry deg om fortiden. ABSOLUTT ALLE HAR EN X....

alle har en eks, men det er ikke tilfeldig at du skriker ut nettopp hans navn i ekstase. nå har dette aldri skjedd meg (hverken den ene eller andre veien), så skal ikke være for skråsikker, men jeg tror jeg hadde dumpet dama om dette skjedde. det er en total mangel på respekt.

Skrevet

Hadde sagt noe ala "er du klar over hva du nettopp sa?", så kledd på meg og forlatt åstedet. Prøver hun ikke å forklare og unnskylde seg etterpå, er det bare å takke for seg.

Skrevet

Hadde vært artig å sagt: Ikke for å være prikete men hvis "Navnet hun ropte" skal høre deg må du rope høyere.

• Liker 1
Skrevet

Det får man tåle. Selv om hun kanskje fantaserer litt om sexen med eksen så er det deg hun vil ha seg meg nå.

Men skjønner at det ikke er moro.

Gjest Rastl0s
Skrevet

Er så mange tråder om der mannen har sagt navnet til x-en bare hvor kjerringene klikker i vinkel og mener det er katastrofe.

Mens her; "pf er ikke så farlig, slapp av...."

Dobbeltmoral?

Ingen bombe at kvinner prøver å vri seg unna skyld. Menn har følelser de også... Tenk litt.

• Liker 1
Skrevet

Interessant, trodde folk bare ropte ut navn på film jeg.

• Liker 1
Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Dama skreik ut navnet på eksen sin når vi hadde sex i går.... fyfaen så turn off og kjipt det er for meg nå.... :(:(:(

Oi. Fy søren. Det må ha vært dritt for deg! :tristbla:

Skrevet

aldri skjønt greien med å si navn i sengen :fnise:

bra kjipt, du får trøste deg med at hun sikkert ikke mente så mye med det;)

• Liker 2
Skrevet

aldri skjønt greien med å si navn i sengen :fnise:

Nei, det blir bare styr av slikt. :rolleyes:

Skrevet

Er så mange tråder om der mannen har sagt navnet til x-en bare hvor kjerringene klikker i vinkel og mener det er katastrofe.

Mens her; "pf er ikke så farlig, slapp av...."

Dobbeltmoral?

Ingen bombe at kvinner prøver å vri seg unna skyld. Menn har følelser de også... Tenk litt.

Nyheter til deg: Ikke alle kvinner er like. Dersom èn kvinne synes det er krise om mannen sier feil navn og en annen kvinne i en annen tråd ikke synes det er krise at en kvinne sier feil navn, er ikke det dobbeltmoral. Dobbeltmoral er det hvis samme kvinne synes det er fælt når mannen sier feilt navn , men ikke når kvinnen gjør det.

JEg f.eks synes ikke det er noen krise uansett kjønn. har blitt kalt feil navn og vi bare lo av det. Har også gjort det samme. Riktignok ikke i sengen da. Gjør ikke meg til noen dobbeltmoralist av den grunn.

• Liker 2
Skrevet

Nei, det blir bare styr av slikt. :rolleyes:

Eller man får teite svar... Gjort det en gang, aldri igjen! :fnise:

Skrevet

Det er hakket værre når foreldrene til dama kaller deg ved exens navn, i månedsvis. Og vedkommende for sikkerhets skyld var en fjott. :tristbla:

Skrevet

Det er hakket værre når foreldrene til dama kaller deg ved exens navn, i månedsvis. Og vedkommende for sikkerhets skyld var en fjott. :tristbla:

hvorfor er det verre? du er ikke sammen med hennes foreldre. det spiller vel ingen rolle hva de kaller deg.

at jenta under orgasme skriker ut eksens navn og, bevisst eller ubevisst, tenker på han er langt verre. heldigvis har det aldri skjedd meg. jeg hadde blit fly forbanna og dumpa dama der og da.

Skrevet

jeg hadde blit fly forbanna og dumpa dama der og da.

Selvfølgelig hadde du det. Skal ikke mye til for å bli dumpet av deg.

Jeg ville ikke reagert spesielt mye. Regner med at den som bommet på navnet hadde lang fartstid med eksen og at det nye forholdet var ganske ferskt. Gammel vane er vond å vende. :)

• Liker 2
Skrevet

Selvfølgelig hadde du det. Skal ikke mye til for å bli dumpet av deg.

Jeg ville ikke reagert spesielt mye. Regner med at den som bommet på navnet hadde lang fartstid med eksen og at det nye forholdet var ganske ferskt. Gammel vane er vond å vende. :)

det er sant. jeg ser ingen grunn til å akseptere både det ene og andre fra jenter. kan alltids finne en ny.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...