Anciol Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 Han kan spise opptil 5 brødskiver med ost og skinke til frokost og 2-3 skiver med leverpostei til kvelds, selv om han har spist 2 middels portioner middag skal en 4 åring spise så mye?
Pialill Skrevet 8. februar 2012 #2 Skrevet 8. februar 2012 Håper at du har flere mindre måltider innimellom alt dette da hvis ikke skjønner jeg godt at han spiser så mye! Hvilket type brød har dere hjemme da?
Anciol Skrevet 8. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2012 Jada han får ,mat i BHG også lunch etc:) og i helgene får han god lunch og andre ting visst han er sulten:) Baker brødet selv, det er mellomgrovt brød!
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #4 Skrevet 8. februar 2012 Han kan vel bare spise så lenge han er aktiv og ikke for tung.
skruf Skrevet 8. februar 2012 #5 Skrevet 8. februar 2012 Jeg har ei jente på 8 som har god appetitt! 2-3 skiver til frokost (baker grovbrød selv), 2-3 skiver på skolen/sfo, pluss frukt, masse middag (spiser ofte mere enn meg). Kvelds lager jeg ofte omelett, da spiser hun omelett av to egg med ost og skinke i. Hun er tynn som ei flis, kan telle ribbeina hennes. Men en veldig aktiv jente!
Anciol Skrevet 8. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2012 Gutten min er slank og senesterk:) og aktiv:)
Ciara Skrevet 8. februar 2012 #7 Skrevet 8. februar 2012 Mannen min spiste like mye da han var barn, og sønnen min spiser også veldig mye til å være halvannet år. De er slanke begge to, har høy forbrenning og er aktive. God matlyst er da bare bra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå