AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 hei:) jeg bar lurt på om man kan få for mange orgasmer når man er yngre og om dette vill ødelegge sex livet i senere tid? når jeg var rundt 13-15 år lå jeg ofte på puter å stimulerte vaginaen ved å late som jeg hadde sex, med puten. ( fingret nesten ikke) bare gnidde. dette har vel ingen betydning for sex livet mitt nå vel? har blitt eldre nå men har ikke funnet en sex partner:)
Strikkemamma Skrevet 8. februar 2012 #2 Skrevet 8. februar 2012 Det vil ikke ha betydning for sexlivet ditt nå nei.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #3 Skrevet 8. februar 2012 Hvordan stimuleres vagina av en pute??
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #4 Skrevet 8. februar 2012 Min første orgasme kom av en massage pute med vibrasjon :-D
Strikkemamma Skrevet 8. februar 2012 #5 Skrevet 8. februar 2012 Hvordan stimuleres vagina av en pute?? Ved å gni puta mellom beina ved hjelp a lårmusklene.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #6 Skrevet 8. februar 2012 Ved å gni puta mellom beina ved hjelp a lårmusklene. Stimuleres vagina av det??
Strikkemamma Skrevet 8. februar 2012 #7 Skrevet 8. februar 2012 Ikke vagina, men klitoris. Hvis man gjør det hardt nok. 1
Cathrine88 Skrevet 8. februar 2012 #8 Skrevet 8. februar 2012 Man får ikke utdelt et visst antall orgasmer som kan brukes opp nei. 3
smilo Skrevet 8. februar 2012 #9 Skrevet 8. februar 2012 Så bra at du har utforsket din egen seksualitet ved hjelp av onani. Det vil kun være positivt senere. Jeg vil påstå at du lettere vil få orgasme sammen med en partner, siden du allerede vet hvordan du oppnår den alene. Jeg onanerte også fra 12-13 års alderen, selv om jeg ikke visste den gang at det var det jeg gjorde. Jeg bare gjorder det fordi det var godt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå